حساب شهرداری های کردستان بدون هماهنگی با استانداری مسدود نشود

سنندج – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: هیچ حسابی از شهرداری های استان توسط تامین اجتماعی بدون هماهنگی با استانداری نباید مسدود شود.

به گزارش خبرنگارمهر، امیر قادری امروز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرداری ها با دستگاه های اجرایی استان کردستان  با بیان اینکه شهرداری ها هم موظفند همکاری همه جانبه ای با تامین اجتماعی داشته باشند، گفت: هیچ حسابی از شهرداری های استان نباید توسط تأمین اجتماعی بدون هماهنگی با استانداری مسدود شود.
وی اظهارداشت: یک سوی قضیه اداره تامین اجتماعی است که باید مطالبات عده ای مشخص را پرداخت کند و در طرف دیگر نیز شهرداری های استان به عنوان موسساتی که خدمات عمومی به شهروندان ارائه می دهند، قرار دارند و در واقع هر دو در خدمت مردم هستند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان بیان کرد:هنر در مدیریت صحیح این موارد است و نباید کار به جایی برسد که حساب شهرداری ها مسدود شود و باید با تعامل نزدیک از بروز این اتفاق جلوگیری کرد.
قادری عنوان کرد: اگر اطلاع رسانی شفاف از برخی پروژه های عمرانی یا بعضی مطالبات تامین اجتماعی صورت بگیرد بسیاری از مشکلات که از سوی شهرداران به دولت منتقل می شود دیگر رخ نخواهد داد.
وی بر ضرورت هماهنگی شهرداری ها با تأمین اجتماعی تأکید کرد و گفت: اگر به این نتیجه برسیم که یک شهرداری مشکل دارد، باید آن را کمک کنیم تا حسابش مسدود نشود، اما اینکه از همان ابتدا، حساب شهرداری ها مسدود شود کار خوبی نیست.
معاون عمرانی استاندار کردستان  بیان کرد: به طور قطع، دولت مدیریت لازم را اعمال کرده و منافع تأمین اجتماعی را هم مد نظر قرار خواهیم داد، لذا حساب های شهرداری های استان بدون هماهنگی با استانداری مسدود نشود و ارائه اطلاعات شفاف، می تواند بسیاری از مشکلات را حل و فصل کند
شناسهٔ خبر: 3805450 – سه‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ – ۱۰:۴۹

این خبر رو هم ببینید

بلومبرگ: سرکردۀ جدید داعش در استانبول دستگیر شد

روزنامۀ بلومبرگ از قول مقامات ترکیه مدعی شد، سرکردۀ جدید داعش در استانبول توسط پلیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *