سفری که منشأ منفعت و باعث وحدت بیشتر شد

بالاخره سفری که ماهها انتظارش را کشیدیم در روز جمعه در ایام مبارک عرفه و عید قربان به وقوع پیوست و برای استان منافعی از جهات مختلف بدنبال داشت.

از جمله منافع این سفر تخصیص اعتبارات خاصی به پروژه‌های عمرانی و زیربنایی برای استان کردستان در حوزه راه آهن و راههای بین شهری وروستایی و تکمیل فرودگاه سقز بود که ریاست محترم جمهوری سخاوتمندانه برای توسعه و تکمیل آنها بودجه های کلان را اهدا فرمودند که برخی از این پروژه ها در دولت‌های قبل متاسفانه برای تبلیغات جریانی خاص افتتاح آنها را رسانه‌ای کرده بودند.
در حالیکه حضرت آیت الله رییسی برخلاف رویه مدیران قبلی، به مسولین تاکید داشتند تا اتمام نهایی ومورد بهره برداری کامل آنها از افتتاح وتبلیغات غیر واقعی امتناع کنند که امیدوارم این رویه برای مسولین استانی وحتی کشوری مورد توجه قرار گیرد.
مردم ما از مسولین استانی خواهشمند است با تفاهم و توجه بیشتر و همفکری بهتر در جهت دریافت و جذب اعتبارات تخصیص داده شده به این استان از هیچ تلاشی دریغ نفرمایند تا بلکه شاهد رونق بیشتر از جهات مختلف در این استان باشیم.
مسأله مهم دیگری که باعث استقبال گرم و پرشور مردم استان گردید بحث وحدت بین مذاهب بود.
مردم بادیدن جناب حاج ماموستا دکتر عبدالسلام کریمی مشاور محترم در امور اقوام و اقلیت‌های دینی که در این سفرجناب رییس‌جمهور کشورمان را همراهی داشتند بینهایت خوشحال و خرسند بودند.
که نشان از توجه ویژه حضرت آیت الله رییسی به مردم کورد واهل تسنن دارد و این حرکت قطعاً و یقیناً در ایجاد وحدت بیشتر بین دو مذهب اصلی در کشور مفید خواهدبود.
ونکته آخر اینکه
دستور صریح حضرت آیت الله رییسی به مسؤلین در جهت بکارگیری نخبگان صاحبنظران و اهل فن و بومی گزینی در بدنه ادارات استان بود که مردم امیدوارند با توجه بیشتر این دستورات عالمانه و دلسوزانه جناب رییس جمهور، به تحقق و سرای عمل برسند.
انشاالله

احمد شيخي

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به عملکرد رئیس جمهوری در یک سال گذشته/دکتر شبان شهیدی مؤدب

البته در هرگونه ارزیابی عملکرد رئیس‌ ‌جمهوری، شرایط متعددی را باید در نظر گرفت؛ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *