بیست و پنجمین گردهمایی ائمه جمعه کشور آغاز به کار کرد

بیست و پنجمین گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور عصر روز سه شنبه با شعار «نماز جمعه قرارگاه جهاد تبیین، همیشه مردمی همیشه انقلابی» در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضائیه و ماموستا عبدالسلام كريمي مشاور رئيس‌جهور در امور اقوام و اقليت‌هاي ديني و مذهبي آغاز شد، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، با خوش‌آمدگویی به نمایندگان، ولی فقیه و ائمه جمعه کشور از برگزاری این مراسم ابراز خرسندی کرد و گفت: یکی از برکات برگزاری این مراسم آشنایی بیشتر ائمه جمعه با تجربیات یکدیگر است.
وی از مواضع صریح رئیس قوه قضائیه و اصلاح داخلی و نگاه ویژه به حقوق عامه در قوه قضائیه تقدیر کرد و اظهار داشت: امیدواریم دستگاه قضایی از شبکه امین و کارآمد امامت جمعه در کشور برای پیشبرد برنامه‌های تحولی خود استفاده کند.
بیست و پنجمین گردهمایی سراسری ائمه جمعه کشور با شعار همگام با گام دوم انقلاب اسلامی از ساعت ۱۶ روز سه شنبه 4 مرداد در تهران آغاز به کار کرد و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به عملکرد رئیس جمهوری در یک سال گذشته/دکتر شبان شهیدی مؤدب

البته در هرگونه ارزیابی عملکرد رئیس‌ ‌جمهوری، شرایط متعددی را باید در نظر گرفت؛ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *