انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع جوانان کردستان

تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع جوانان کردستان در راستای توسعه شهری و ایده گرفتن از ظرفیت جوانان استان امضا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان امروز در نشست مشارکت اجتماعی جوانان و توسعه شهری که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع جوانان کردستان گامی در راستای توسعه شهری و ایده گرفتن از ظرفیت جوانان استان است.

حامد جولایی با بیان اینکه ۶۴ سمن وابسته به اداره‌کل ورزش و جوانان در استان فعالیت دارند، افزود: با همت سازمان‌های مردم‌نهاد و جوانان عضو این سمن‌ها با کمترین اعتبارات در استان فعالیت‌های چشمگیری در اکثر حوزه‌ها انجام شده است که بیانگر تلاش دلسوزانه و فعالانه این قشر است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: بسترسازی گسترش فعالیت جوانان و ارتقای استعدادهای آنان نیازمند حمایت مسوولین است.

جولایی رشد و پیشرفت جوانان را لازمه نگرش وسیع مسوولین به این رده عنوان کرد و افزود: با شکوفایی استعدادهای برتر، نخبه و فکرهای خلاق و بهره جستن در حوزه‌های مختلف به توسعه شهری می‌انجامد.

وی با بیان اینکه اعتبارات تخصیصی حوزه جوانان بسیار ناچیز است خاطرنشان کرد: سال گذشته مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای حوزه جوانان اعتبار اختصاص یافت که بهترین فعالیت‌ها صورت گرفت و گام‌های استواری برای پیشرفت و رشد استان برداشته شد‌.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج هم در ادامه این جلسه اظهار کرد: جامعه توسعه‌یافته نیازمند ورود جوانان خوش‌فکر و ایده‌پرداز است.

جلال شریعتی جوانان کردستان را سرمایه‌های این استان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه جوانان این منطقه در مشارکت‌های اجتماعی و مدنی همیشه خوش درخشیده‌اند و  شایسته ستایش و تقدیر هستند.

وی با بیان اینکه اگر شرایط اجتماعی و بستر ورود جوانان برای انجام کار و فعالیت در کنار مدیران و مسئولین فراهم شود شاهد پیشرفت استان خواهیم بود ادامه داد: جوانان ما همواره توانایی فائق آمدن بر مشکلات و حل آنها را دارند.

شریعتی در پایان تصریح کرد: امید است امضای این تفاهم‌نامه بستری برای رشد و خلاقیت جوانان برای ساختن شهری پویا و توسعه یافته باشد

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به مشکلات یک هنر اقلیمی در گفت و گو با صابر محمودی، هنرمند نازک کار اهل سنندج؛ نازک کاری را به رسمیت بشناسید/حتی یک صندوق حمایتی نداریم

صابر محمودی از جمله هنرمندان اهل سنندج است که هنر نازک کاری نسل به نسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *