سیاووشی: 4 هزار برنامه شاخص طی دهه فجر در کردستان برگزار می‌شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری بیش از 4 هزار برنامه شاخص فرهنگی، هنری و دینی در ایام مبارک دهه فجر در مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری بیش از 4 هزار برنامه شاخص فرهنگی، هنری و دینی در ایام مبارک دهه فجر در مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قاسم سیاووشی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی برنامه‌های دهه مبارک فجر با نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین انقلاب دنیا بوده و طی 35 سال از عمر بابرکت خویش دستاوردهای عظیمی را برای مردم ایران و مسلمانان جهان به ارمغان آورده است.
 
وی افزود: تجدید حیات تفکر و عظمت مسلمانان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران رقم خورده لذا بزرگداشت ایام پیروزی این انقلاب باعظمت امری واجب و همگانی بوده و همه ما در قبال این مهم مسئولیت داریم.
 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: 22 کمیته زیر نظر ستاد استانی دهه فجر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و در 10 شهرستان نیز ستادهای شهرستانی تشکیل شده است.
 
سیاووشی خاطرنشان کرد: بیش از 4 هزار برنامه شاخص شامل جشنواره، برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و دینی در سطح استان تدوین شده و توسط کمیته‌های 22 گانه در سطح شهرها و روستاها اجرا می‌شود.
 
سالار عرفانی‌نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان نیز در این جلسه از اجرای ویژه‌ برنامه‌های دهه مبارک فجر در 3 هزار و 400 مدرسه در سطح استان خبر داد و بر گسترش برنامه‌های فرهنگی و هویتی در کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان این ستاد در سال جاری تأکید کرد.
 
وی افزود: برگزاری 415 یادواره شهدا در 415 مدرسه استان و برپایی نشست‌ها و همایش‌های فرهنگی و دینی با حضور سخنرانان برگزیده استانی و کشوری از جمله مهمترین برنامه‌هایی است که در این دهه به اجرا در می‌آیند.

این خبر رو هم ببینید

سروده‌های شعرای کُرد، مصداق ارادت اهل سنت به امام مهربانی‌ها

 هنر و ادبیات از عرصه‌های عمده ظهور و تجلی اعتقادات و باورهای دینی، مذهبی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *