مدیرکل ورزش و جوانان کردستان: کردستان قهرمان رقابت‌های کونگ‌فوی قهرمانی بزرگسالان کشور شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: مسابقات قهرمانی کونگ‌فوی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی عصر امروز با قهرمانی تیم الف کردستان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولائی عصر امروز در دیدار با خبرنگاران گفت: مسابقه‌های قهرمانی کونگ فوی بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی روز پنجشنبه در مریوان آغاز شد و پس از دو روز رقابت امروز با قهرمانی تیم کردستان الف پایان یافت.
 
جولائی گفت: رقابت‌های قهرمانی کونگ‌فوی بزرگسالان کشور با حضور 31 تیم در قالب 30 استان از سراسر ایران در به مدت دو روز در سالن 1200 نفری برگزار شد.
 
وی افزود: در رقابت‌های کونگ‌فوی قهرمانی بزرگسالان کشور 282 کونگ‌فو کار در 10 وزن مختلف برای رسیدن به عنوان قهرمانی با هم به مبارزه پرداختند.
 
وی افزود: در پایان تیم الف استان کردستان سکوی نخست این رقابت را بدست آورد و کاپ قهرمانی را از سوی فدراسیون کونگ‌فو کشور دریافت کرد و با افتخار بالای سر بُرد.
 
مدیرکل دستگاه ورزش استان افزود: تیم استان بوشهر در جایگاه دوم قرار گرفت، زنجان سکوی سوم این دوره از مسابقه،ها را به خود اختصاص داد و کاپ اخلاق نیز به تیم استان هرمزگان رسید.
 
گفتنی است، با توجه به شرایط خوب کردستان فدراسیون کونگ‌فو کشور هر ساله میزبانی رده‌های سنی مختلف این رشته ورزشی را به استان واگذار می‌کند.
 
رئیس 3 هیأت ورزشی استان کردستان تا اواخر اردیبهشت‌ماه مشخص می‌شود
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه جلسه، از برگزاری انتخابات هیأت‌های وزنه‌برداری، بدمینتون و تیراندازی تا اواخر اردیبهشت‌ماه خبر داد.
 
جولائی اظهار داشت: مجمع انتخابات هیأت‌های وزنه‌برداری، بدمینتون و تیراندازی در روزهای آینده در سنندج با حضور نمایندگان فدراسیون برگزار می‌شود.
 
جولائی گفت: این انتخابات به منظور تعیین، تکلیف و ساماندهی هیأت‌های ورزشی استان کردستان برگزار می‌گردد.
 
وی در ادامه افزود: روز یکشنبه هفته آینده با حضور دبیر فدراسیون مجمع انتخابات هیأت وزنه‌برداری استان انجام می‌گیرد و 2 نامزد حاضر برنامه‌های خود را برای مدت چهار سال ارائه می‌دهند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان به برگزاری انتخابات هیأت بدمینتون در روز 27 اردیبهشت ماه با 5 نامزد اشاره کرد و بیان داشت، با توجه به پایان دوره چهار ساله این هیأت با حضور نایب رئیس فدراسیون تکلیف این رشته ورزشی نیز مشخص خواهد شد.
 
جولائی به برگزاری سومین انتخابات در اردیبهشت‌ماه در رشته تیراندازی با 3 نامزد اشاره کرد و اظهار داشت: مجمع آن در روز 28 اردیبهشت با حضور نایب رئیس فدراسیون در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.
 
جولائی در پایان عنوان کرد: روسای هیأت‌های ورزشی پینگ‌پنگ، شطرنج، انجمن‌های ورزشی، سه‌گانه، هاکی، بسکتبال، کوهنوردی، بیلیارد و بولینگ، بیماران خاص، تنیس و جانبازان و معلولین نیز در روزها و ماه‌های آینده مشخص خواهد شد.

این خبر رو هم ببینید

انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع جوانان کردستان

تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع جوانان کردستان در راستای توسعه شهری و ایده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *