پنجمین گردهمایی معاونین اداری مالی موسسات آموزش عالی کشور درسنندج

سنندج- پنجمین گردهمایی معاونان اداری مالی ومدیریت منابع دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور معاون وزیر علوم و معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزیدر دانشگاه کردستان آغازشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مشاور معاونت اداری مالی وزارت علوم و دبیر گردهمایی در افتتاحیه این گردهمایی که امروز در دانشگاه کردستان برگزارشد، با اشاره به اینکه این گردهمایی پنجمین گردهمایی معاونان اداری مالی دانشگاه های دولتی کشور است، گفت: این گردهمایی به منظور بهره مندی از خرد جمعی ونقطه نظرات و پیشنهادات اساتید دانشگاه ها و مدیران اجرایی کشور برگزار شده است.
فرامرز اکرمی بیان کرد: از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی مشارکت جویی و بهره مندی از مشارکت معاونان و مدیران اداری مالی دانشگاه ها در سیاست گذاری های وزارت علوم است.
وی با بیان اینکه دردولت تدبیر و امید و بنابر اسناد بالادستی وظایفی برعهده معاونت اداری مالی قرار داده شده است، اظهارداشت: تلاش هایی که انجام گرفته در حوزه علمی و نظری بوده و تصمیات و سیاست های بسیاری را در این راستا با مرکز قرار دادن استقلال برای دانشگاه ها دنبال می کنیم.
به گفته دبیر گردهمایی معاونین اداری مالی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور دردولت یازدهم فرصت هم نظری و هم افزایی در دانشگاه ها فراهم شده است و این مهم را باید از طریق شوراهای مناطق نهادینه و ساختاری عملی برای آن تهیه کنیم.
 وی با اشاره به اینکه دانشگاه ها الگوهای اصلی تمدن ها هستند که رفتارها را ترویج می دهند، افزود: تلاش برای ترویج روح استقلال و بهره مندی از دانش باید در دستورکار قرار گیرد و این اهداف را منابع مالی دانشگاه ها دنبال کرده و برگزاری پنج گردهمایی نیزدر این راستا بوده است.
وی بیان کرد: شوراهای ۱۰ گانه مناطق را در سطح کشور فعال کرده ایم تا بتوانیم از نظرات اساتید و مدیران دانشگاه ها بهره مند و سیاست ها و تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.
وی به نامگذاری امسال با نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: باید دانشگاه ها به ویژه حوزه های اداری و مالی و مدیرت منابع توانمندی های خود را توسعه و تقویت کنند تا هم دولت از این منبع دانشی برخوردار شود و هم توصیه و نظراتی که ارائه می شود در تمامی دانشگاه ها به اجرا درآید.
این گردهمایی به مدت دو روز در دانشگاه کردستان به طول می انجامد.

شناسهٔ خبر: 3730990 – چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ – ۱۲:۴۱

این خبر رو هم ببینید

بلومبرگ: سرکردۀ جدید داعش در استانبول دستگیر شد

روزنامۀ بلومبرگ از قول مقامات ترکیه مدعی شد، سرکردۀ جدید داعش در استانبول توسط پلیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *