افزایش 200 لیتر در ثانیه به ظرفیت تولید  تصفیه خانه آب شهر سنندج  

با بازنگری مجدد و اجرای خط انتقال ورودی آب خام تصفیه خانه آب شرب شهر سنندج و در مدار قرار دادن مخزن تنظیمی آب خام به ظرفیت 5000 متر مکعب ظرفیت تولید تصفیه خانه به میزان 200 لیتر در ثانیه افزایش یافت.
 

 
مدیر تصفیه خانه آب شهر سنندج با اعلام خبر فوق گفت : بمنظور افزایش ضریب اطمینان تامین آب شهر سنندج و به دلیل پوسیدگی لوله خام قدیمی این تصفیه خانه ، خط لوله جدید 800 میلی متری چدنی موازی با آن اجرا گردید.
مهندس اسماعیل صبحی در ادامه با اشاره به مشخصات فنی این پروژه خاطر نشان کرد : اجرای پروژه فوق الذکر با استفاده از امکانات و اتصالات موجود در انبار و توسط پرسنل تعمیرات تصفیه خانه با نصب سه راهی ، اتصالات و شیرآلات مربوطه همراه با در مدار قرار دادن مخزن آب خام ورودی و اتصال خروجی مخزن با اتاق های پخش و کلاریفایرهای موجود تصفیه خانه ، ظرفیت ذخیره آب خام به میزان 5000 متر مکعب و ظرفیت تولید تصفیه خانه به میزان 200 لیتر در ثانیه افزایش یافت و این افزایش مانع از کمبود و قطعی آب و ایجاد ثبات و پایداری بیشتر در تابستان امسال می شود .  

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به مشکلات یک هنر اقلیمی در گفت و گو با صابر محمودی، هنرمند نازک کار اهل سنندج؛ نازک کاری را به رسمیت بشناسید/حتی یک صندوق حمایتی نداریم

صابر محمودی از جمله هنرمندان اهل سنندج است که هنر نازک کاری نسل به نسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *