انتقاد تند داوود اوغلو از سیاست های HDP

سرویس ترکیه- رئیس دولت ترکیه در سخنانی با انتقاد شدید از حزب دموکراتیک خلق ها، این جریان را به سخنگویی تروریست ها متهم کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری دوغان، احمد داوود اوغلو، نخست وزیر ترکیه که به کوچاعلی سفر کرده است در اظهاراتی عنوان کرد: مبارزات ما با تروریست های خیانتکاری که اتحاد و برابری ترکیه را هدف قرار داده اند به طور قطع و بدون وقفه ادامه پیدا خواهد کرد. در 35 سال سابقه مبارزه با ترور وسیع ترین مبارزات با تروریست ها را دنبال می کنیم. این مبارزات تا پاکسازی کامل این کشور از عناصر پ.ک.ک ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: اکنون نیز شاخه سیاسی تروریست ها در داخل ترکیه با نادیده گرفتن تمام عملیات های تروریستی که ماه ها در این کشور اجرا شده، علی رغم تمام درگیری ها و خونریزی ها در این کشور بازی جدیدی را آغاز کرده اند. به اظهارات اخیری که از جانب سران حزب دموکراتیک خلق ها منتشر شده است نگاه کنید، اکنون کسانی که به گروه های تروریستی تکیه کرده اند؛ در اظهارات خود به صورتک های مصنوعی خود که در قبل از انتخابات 7 ژوئن به وجود آورده بودند پناه برده اند. ملت چهره واقعی شما را دید. شما سیاست های خود را با روند تبدیل شدن به حزب سراسری در ترکیه آغاز کرده و با حمایت از سنگرها و خندق ها در جنوب شرق ترکیه ادامه داده و با حضور در مراسم تعزیه تروریست ها تداوم بخشیده اید. این راهی که از 23 جولای 2015 آغاز کرده ایم را ادامه خواهیم داد. کسانی که بی پروا نقش سخنگویی گروه های تروریستی را اتخاذ کرده اند در مقابل عدالت مجازات خواهند شد.

کد مطلب: 104344  |  تاريخ: ۱۳۹۵/۱/۲۹  |  ساعت: ۱۹ : ۳۴لینک گروه تلگرام پایگاه خبرگزاری کردنور

این خبر رو هم ببینید

بلومبرگ: سرکردۀ جدید داعش در استانبول دستگیر شد

روزنامۀ بلومبرگ از قول مقامات ترکیه مدعی شد، سرکردۀ جدید داعش در استانبول توسط پلیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *