بودجه ورزشی زنان و مردان جدا شود  

نائب رئیس هیئت بدمینتون کردستان خواستار جداسازی بودجه بخش مردان و زنان در هیئت‌های ورزشی شد و این کار را برای پیشرفت و رشد ورزش زنان ضروری دانست.
 

 
نرگس اسماعیلی بعدازظهر امروز در نشست وزیر ورزش و جوانان با رؤسا و نائب‌ رئیسان هیئت‌های ورزشی و مدیران سازمان‌های مردم نهاد کردستان در استانداری این استان، اظهار کرد: مشکل اصلی هیئت‌های ورزشی کمبود بودجه و منابع مالی است.
وی با اشاره به وجود مشکلات اظهار کرد: بدهی 9 میلیون تومانی به شرکت گاز استان، تنها بخشی از گرفتاری‌هایی است که به دلیل نبود بودجه با آن دست به گریبان هستیم.
نماینده نائب‌ رئیسان هیئت‌های ورزشی کردستان با گلایه از نبود حامیان مالی در ورزش این استان تصریح کرد: به عنوان نمونه ما در هیئت بدمینتون با وجود قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور به دلیل نبود حامی مالی از حضور در لیگ انصراف دادیم.
اسماعیلی با یادآوری این واقعیت که نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند گفت: باید تمهیدات مناسبی برای این قشر که نقش زیادی در ایجاد شور و نشاط در خانواده دارند، فراهم کرد.
وی با اشاره به نبود سالن ورزشی برای بانوان در استان تصریح کرد: زنان کرد به دلیل وجود نیروهای توانمند طرفیت بالایی برای درخشش در رشته‌های مختلف دارند.
نائب رئیس هیئت بدمینتون کردستان خواستار جداسازی بودجه بخش مردان و زنان در هیئت‌های ورزشی شد و این کار را برای پیشرفت و رشد ورزش زنان ضروری دانست.
تولید کارآفرین؛ هدف انجمن استعدادهای درخشان
در ادامه این جلسه مدیرعامل انجمن استعدادهای درخشان کردستان با اشاره به تشکیل این مرکز از سال گذشته اظهار کرد: یک‌هزار و 700 نفر عضو این انجمن هستند.
سیدپارسا هیبت‌اللهی با اشاره به اینکه این انجمن به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد معرفی شده است گفت: کار ما در بعد تولید کارآفرین است.
مدیرعامل انجمن استعدادهای درخشان خواستار فراهم شدن بستر مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران در استان شد و تصریح کرد: نگاه جدی به این مقوله در جامعه امروز حیاتی است.
هیبت‌اللهی افزود: دولت بسیاری از بروکراسی‌ها را نادیده بگیرد تا ایده‌پردازان بتوانند طرح‌ها و ایده‌های خود را وارد صحنه اجرا کرده و منفعت آن برای کل جامعه باشد.
 

این خبر رو هم ببینید

انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع جوانان کردستان

تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع جوانان کردستان در راستای توسعه شهری و ایده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *