دست آزادکاران کردستانی از کسب نشان کوتاه ماند  

تیم کشتی آزاد بزرگسالان استان کردستان در رقابت‌های قهرمانی کشور این رشته با کسب یک عنوان هفتمی در وزن 74 کیلوگرم به کار خود پایان داد.
 

رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشور به میزبانی شهرستان تنکابن با حضور 254 کشتی‌گیر آغاز شده بود.
در این مسابقات 29 استان در قالب 32 تیم حضور پیدا کرده بودند و پس از برگزاری 9 دور مسابقه و انجام 293 کشتی در نهایت امشب نتایج کامل و برترین‌های اوزان مختلف مشخص شدند.
تیم استان کردستان نیز در این بازی‌ها با ترکیب کامل و در 8 وزن نفرات شاخص خود را اعزام کرده بود، اما بدون کسب نتیجه درخور توجهی مسابقات را به پایان برد.
تیم کشتی آزاد بزرگسالان استان کردستان در این رقا‌بت‌ها با ترکیب سیاوش احمدی در وزن 57 کیلوگرم، اشکان شیرانی در وزن 61 کیلوگرم، سعید صالحی در وزن 65 کیلوگرم، محمد زارعی و میلاد خالدیان در وزن 70 کیلوگرم، آرام رحیمی در وزن 74 کیلوگرم، حمید فتحی در وزن 84 کیلوگرم، پیمان صادقی در وزن 96 کیلوگرم و فریاد ولیدی‌پاک در وزن 125 کیلوگرم حضور یافته بود.
در این رقابت‌ها تنها آرام رحیمی در وزن 74 کیلوگرم موفق به کسب یک عنوان قابل ذکر شد و مقام هفتم بازی‌ها را از آن خود کرد، در این وزن کشتی‌گیران کرمانشاهی و مازندارنی قهرمان و نائب قهرمان شدند و آزادکار دیگری از مازندارن به همراه نماینده استان البرز به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
در رده‌بندی تیمی نیز مازندرانی‌ها که با دو تیم در پیکارها حضور داشتند، سکوهای اول و دوم را به خود اختصاص دادند و عنوان سوم به تهران رسید.
آزادکاران کردستانی در بخش تیمی مسابقات نیز موفق به کسب جایگاه خاصی نشدند و به این ترتیب تنها از این میان احتمال حضور اندک برای رحیمی در اردوی تیم ملی وجود خواهد داشت.
گفتنی است وزن 70 کیلوگرم رقابت‌ها با 62 شرکت کننده و وزن 97 کیلوگرم مسابقات نیز با 25 کشتی‌گیر به ترتیب بیشترین و کمترین تعداد ورزشکار را در این دوره از بازی‌ها داشتند.

این خبر رو هم ببینید

انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع جوانان کردستان

تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع جوانان کردستان در راستای توسعه شهری و ایده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *