مدیر شهرداری منطقه دو سنندج منصوب شد  

شهردار سنندج طی حکمی مهندس شمس الدین ساعد را بعنوان مدیر شهرداری منطقه دو معرفی کرد.
 

  
مراسم تودیع و معارفه مدیر شهرداری منطقه دو با حضور شهردار سنندج، اعضاء شورای شهر سنندج، معاونین و جمعی از کارکنان آن منطقه برگزار گردید.
 
شهردار سنندج در این مراسم اظهار داشت: خدمت در شهرداری همیشه دشوار بوده و فعالیت در شهرداری منطقه دو بخاطر محدوه تخت اختیار این منطقه نظیر کاربرهای تجاری، مسکونی، اداری و محدوده بازار بسیار سخت و ویژه است.
 
مهندس کامیاب شادمان افزود: کنترل ساخت و ساز غیر مجاز در ناحیه منفصل شهری نایسر باید جزء اولویتهای کاری مدیریت این منطقه قرار گیرد.
 
وی گفت: با نظارت دقیق بر نیروهای اجراییات هم اکنون وضعیت ساخت و ساز غیر مجاز در نایسر مطلوب و تاحدی با افراد سودجو برخورد شده است.
 
وی ابراز امیدواری کرد: مدیریت جدید با ایجاد انگیزه در کارکنان این منطقه تحول لازم را در جهت خدمت به شهروندان فراهم نماید.
 
در پایان این مراسم شهردار سنندج از زحمات ارزشمند و شبانه روزی محمد سعید کریمی تقدیر و تشکر کرد و مهندس شمس الدین ساعد را بعنوان مدیر شهرداری منطقه دو معرفی نمود.
 
گفتنی است شمس الدین ساعد دارای مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه شهید دکتر بهشتی می باشد و از مهم ترین سوابق اجرایی وی می توان به مسول واحد آمار و پژوهش شهرداری سنندج، شهردار موچش، کارشناس منتخب دادگستری بخش موچش، مشاور شهردار سنندج در بخش درآمدهای عمومی شهرداری، مدیر درآمد های عمومی شهرداری، مدیر شهرداری منطقه یک، معاون اداری و مالی شهرداری سنندج، ریس هیت مدیره بانک شهر در استان کردستان، ریس و عضو هیات مدیره شرکت فرآوری مواد پروتینی و مشاور شهردار سنندج در امور مالی را اشاره کرد.
 
در این مراسم شهردار سنندج طی ابلاغی محمد سعید کریمی را بعنوان مدیر اداره املاک شهرداری منصوب کرد.

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به مشکلات یک هنر اقلیمی در گفت و گو با صابر محمودی، هنرمند نازک کار اهل سنندج؛ نازک کاری را به رسمیت بشناسید/حتی یک صندوق حمایتی نداریم

صابر محمودی از جمله هنرمندان اهل سنندج است که هنر نازک کاری نسل به نسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *