مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت : انجمن خيرين ورزش در استان کردستان تاسيس مي شود.

انجمن خيرين ورزش استان کردستان با هدف اشاعه فرهنگ اسلامي در جامعه و جذب و بهره گيري از اشخاص خير در جهت احداث توسعه و تکميل اماکن و فضاهاي ورزشي و حمايت از جامعه ورزش تاسيس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی سایت کرد نور از سنندج : اولين جلسه تاسيس انجمن خيرين ورزشي با حضور مديرکل ورزش و جوانان استان ، رئيس مجمع خيرين مدرسه ساز کردستان و تني چند از پيشکسوتان ورزش استان کردستان در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار گرديد .
” حامد جولايي ” مديرکل ورزش و جوانان استان کردستان در اين جلسه اظهار کرد : انجمن خيرين ورزش استان کردستان با هدف اشاعه فرهنگ اسلامي در جامعه و جذب و بهره گيري از اشخاص خير در جهت احداث توسعه و تکميل اماکن و فضاهاي ورزشي و حمايت از جامعه ورزش تاسيس خواهد شد .
وي گفت : با توجه به کمبود منابع مالي در بخش دولتي در زمينه ورزش استان و با توجه استعدادهاي ناب ورزشي در استان کردستان تاسيس اين انجمن مي تواند نقش ارزنده اي در پيشرفت ورزش در کردستان را ايفا کند .
مديرکل ورزش و جوانان استان کردستان افزود : توجه به فضاها و اماکن ورزشي در روستاها و شهرستان هاي محروم با جذب کمک هاي مردمي در جهت افزايش سرانه ورزشي در اين مناطق و اهتمام به فراهم کردن زمينه هاي مناسب براي حمايت در تداوم امور خيرين در ساخت و تکميل فضاهاي ورزشي از ديگر اهداف اين انجمن است .
وي گفت : همچنين در انجمن خيرين ورزش از پيشکسوتان جامعه ورزش ، قهرمانان و نام آوران عرصه ورزش و فعالان استان در امور خيريه استفاده مي شود و اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در اسرع وقت نسبت به تدوين اساسنامه انجمن خيرين ورزشي در استان کردستان اقدام خواهد کرد .
اعتمادسازي زمينه موفقيت انجمن خيرين ورزشي را فراهم مي کند
حسامي مسئول انجمن خيرين مدرسه ساز استان کردستان در اين جلسه اظهار کرد : دين اسلام ، دين محبت و مهرورزي و صداقت مي باشد و انجام امورات خيريه جزو خصاص انساني پاک و در سرشت و نهاد هر فرد وجود دارد که اميدواريم با تاسيس انجمن خيرين ورزش استان کردستان زمينه را جهت جذب حداکثري خيرين به بخش ورزش فراهم سازيم .
وي گفت : با توجه به شرايط اقتصادي امروز ، بايد از افراد با اخلاص و صادق در مجمع خيرين استفاده شود تا با اعتمادسازي و احترام زمينه را براي حضور اين افراد در بخش ورزش فراهم کرد تا در راستاي پيشرفت و اعتلاي ورزش گام هاي اساسي برداشته شود .
حسامي خاطر نشان کرد : اصل قضيه بايد افرادي صادق خير در برنامه اين شورا باشند تا اعتماد سازي شود .
وي افزود : در استان کردستان افراد خير و ساعي در امور خيريه کم نيستند که بايد شناخته شوند و با اعتماد سازي موجبات حضور آنان را در در مجمع فراهم کرد تا از کمک هاي آنان استفاده کرد و اين افراد نيز براي آخرت خود پشتوانه سازي کنند .
مسئول انجمن خيرين مدرسه ساز استان کردستان گفت : ارتباط انسان دوستانه و مردمي جهت جذب خير ورزشي بايد از عوامل مهم تاسيس اين مجمع باشد و بايد از بسياري از مسائل و امورات دنيوي با حضور در اين مجمع گذشت کرد .
وي در پايان اظهار داشت : مجمع خيرين ورزشي استان کردستان با تلاش و کوشش مضاعف ، افکار و ديد مردم خير را بايد به خود جلب کند تا نسبت به بخشيدن اموال و مستغلات خود در جهت رفاه جامعه و جوانان خلاق به مجمع بدبين نباشند و اين مهم تحقق نخواهد يافت مگر با کمک و پشتوانه مسئولين استان را در اين امر خطير دخيل نماييم.

این خبر رو هم ببینید

انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع جوانان کردستان

تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع جوانان کردستان در راستای توسعه شهری و ایده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *