معرفی جاذبه‌های گردشگری سروآباد از طریق رسانه‌ها/پذیرای مهمانان نوروزی هستیم  

فرماندار سروآباد از این شهرستان به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری استان نام برد و گفت:‌ معرفی جاذبه‌های این شهرستان از طریق رسانه‌ها موجب توسعه صنعت گردشگری آن می‌شود.
 

 
احمد محمدرضایی در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان، اظهار داشت: سروآباد مناطق گردشگری بکر و زیبایی دارد که باید با شناساندن و معرفی این مناطق بستر توسعه صنعت گردشگری را در آن فراهم کرد.
وی خاطرنشان کرد: توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان نقش مهمی در ارتقای سطح معیشت ساکنان و همچنین شناساندن فرهنگ و رسوم مردمان این دیار به سایر هموطنانمان خواهد داشت.
فرماندار سروآباد بر ایجاد بسترهای لازم برای استقبال هرچه بهتر از مهمانان نوروزی توسط ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان تاکید کرد و گفت: باید با احصای نقاط ضعف و قوت سال‌های گذشته بستر ارائه خدمات هرچه بهتر را به مسافران نوروزی سال آینده فراهم کرد.
محمدرضایی، کسب رضایتمندی میهمانان و گردشگران را مهم‌ترین هدف ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: باید با بکارگیری تمام امکانات بستر تعطیلات و مسافرت خوبی را برای مسافرانی که از این منطقه را برای گذراندن ایام تعطیلات نوروزی انتخاب می‌کنند فراهم نمود.
به گفته وی، تعطیلات آخر سال و  تعطیلات نوروزی سال آینده فرصت ارزشمندی برای معرفی هرچه بهتر شهرستان سروآباد و منطقه اورامانات است.
فرماندار سروآباد با بیان اینکه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان سروآباد در زمینه خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی طی سال‌های گذشته جایگاه قابل قبولی داشته است، خاطرنشان کرد: تأمین امکانات رفاهی و خدماتی مطلوب و در خور شأن مسافران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان و متولیان امر در این شهرستان است.
محمدرضایی در پایان از آمادگی کامل این شهرستان برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و خطاب به دستگاههای اجرایی و دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر اظهار کرد: باید با تمام توان و امکانات در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران تلاش کنند.
 
 

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به مشکلات یک هنر اقلیمی در گفت و گو با صابر محمودی، هنرمند نازک کار اهل سنندج؛ نازک کاری را به رسمیت بشناسید/حتی یک صندوق حمایتی نداریم

صابر محمودی از جمله هنرمندان اهل سنندج است که هنر نازک کاری نسل به نسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *