پيكر ماموستا مجتهدي امروز در سنندج تشييع و به خاك سپرده مي شود

پيكر حاج ماموستا مجتهدي امام جمعه سنندج امروز يكشنبه راس ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جامع و با حضور مردم و مسئولان در اين شهر تشييع و سپس به خاك سپرده مي شود

به گزارش خبرنگار مهر، پيكر ماموستا مجتهدي كه ظهر شنبه در تهران دار فاني را وداع گفت، روز يكشنبه و راس ساعت از مقابل مسجد جامع اين شهر تشييع مي شود.
بر اساس اعلام مركز بزرگ اسلامي غرب كشور اين مراسم از ساعت 10 تا 12 ظهر و با حضور مسئولان كشوري و استاني و اقشار مختلف مردم در سنندج برگزار مي شود.
قرار است پيكر مطهر حاج ماموستا حسام الدين مجتهدي بعد از تشييع در سنندج به خاك سپرده شود.
ماموستا حسام الدين مجتهدي امام جمعه سنندج و نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري ظهر شنبه در يكي از بيمارستان هاي تهران دار فاني را وداع گفت.
امام جمعه سنندج از 24 فروردين ماه در سنندج بستري و بعد از پنج روز براي ادامه درمان به تهران منتقل شد ولي ظهر شنبه دار فاني را وداع گفت.
ماموستا حسام الدين مجتهدي از چهره هاي برجسته مذهبي و ديني كشور بود كه در دو دوره به عنوان امام جمعه سنندج فعاليت كرد و از دو سال قبل نيز با راي مردم استان به عنوان عضو مجلس خبرگان رهبري انتخاب شد.

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به مشکلات یک هنر اقلیمی در گفت و گو با صابر محمودی، هنرمند نازک کار اهل سنندج؛ نازک کاری را به رسمیت بشناسید/حتی یک صندوق حمایتی نداریم

صابر محمودی از جمله هنرمندان اهل سنندج است که هنر نازک کاری نسل به نسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *