استاندار کردستان: فضای خوبی برای جذب سرمایه گذاری خارجی در کردستان فراهم است

سنندج – استاندار کردستان گفت: با پیگیری های صورت گفته فضای خوبی برای جذب سرمایه گذاری های خارجی در این استان فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی در این رابطه بیان کرد: خوشبختانه مذاکرات و فضای خوبی برای جذب سرمایه گذاری خارجی در استان کردستان فراهم است و انتظار می رود که این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.
وی با اشاره به پیگیری های مستمر صورت گرفته برای رسیدن به موفقیت در این عرصه، عنوان کرد: این مذاکرات به نتایج مثبتی رسیده و با رسیدن به وضعیت بهتر در نشست های بعدی نهایی شود.
استاندار کردستان با اشاره به موفقیت شرکت قزاق در زمینه سرمایه گذاری در حوزه معدن در شهرستان قروه، افزود: موفقیت قزاق ها در اجرای استحصال شمش طلای ساریگونی قروه دولت را مجاب به سرمایه گذاری جدید با آنها کرده است.
وی با اشاره به آمادگی دولت برای جذب سرمایه گذاری در استان کردستان، عنوان کرد: دولت برای واگذاری معادن و فعالیت های مشترک جدید با این سرمایه گذاران خارجی آمادگی لازم را دارد.
زاهدی افزود: که مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت از نزدیک در جریان این مذاکرات بوده و از روند اقدامات دولت در استان برای جذب سرمایه گذاری خارجی حمایت جدی می کنند.

شناسهٔ خبر: 3042526 – جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ – ۱۵:۲۶
لینک گروه تلگرام پایگاه خبرگزاری کردنور

این خبر رو هم ببینید

بلومبرگ: سرکردۀ جدید داعش در استانبول دستگیر شد

روزنامۀ بلومبرگ از قول مقامات ترکیه مدعی شد، سرکردۀ جدید داعش در استانبول توسط پلیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *