بهائیت فراتر از مذهبی دروغین

اگر می خواهید با اهداف شوم دشمنان برای انحراف در افکار دانشجوبان داخل و خارج از کشور آشنا شوید با گزارش دانشجویی نویسنده در خارج از کشور که سعی کرده ابعادی از فعالیت فرقه ضاله بهاییت را ترسیم کند، همراه شوید. خبرگزاری شبستان: طی سال های اخیر همانطور که دشمنی صهیونیسم با اسلام و ایران بیشتر و کینه شان عمق بیشتری یافته است، فعالیت بهائیت هم در جهت منافع صهیونیسم جهانی گسترش پیدا کرده و از آنجا که اسلام و تعلیمات اسلامی خواهان بیشتر و مخاطبان بی شماری را در سراسر دنیا پیدا کرده، این فرقه نیز هیچ تلاشی را در جهت مبارزه با اسلام فروگذار نکرده است

اگر می خواهید با اهداف شوم دشمنان برای انحراف در افکار دانشجوبان داخل و خارج از کشور آشنا شوید با گزارش دانشجویی نویسنده در خارج از کشور که سعی کرده ابعادی از فعالیت فرقه ضاله بهاییت را ترسیم کند، همراه شوید. خبرگزاری شبستان: طی سال های اخیر همانطور که دشمنی صهیونیسم با اسلام و ایران بیشتر و کینه شان عمق بیشتری یافته است، فعالیت بهائیت هم در جهت منافع صهیونیسم جهانی گسترش پیدا کرده و از آنجا که اسلام و تعلیمات اسلامی خواهان بیشتر و مخاطبان بی شماری را در سراسر دنیا پیدا کرده، این فرقه نیز هیچ تلاشی را در جهت مبارزه با اسلام فروگذار نکرده است.   در حال حاضر در دورانی هستیم که جوانان کشورمان برای تحصیل، کار یا زندگی به صورت موقت یا دائم راهی خارج از کشور می شوند که فارغ از مزایا و تجربیاتی که در آن است پاره ای خطرات نیز متوجه آنان است. دشمنان که در داخل کشور مجال کمتری برای پیشبرد اهدافشان دارند، در خارج از مرزهای کشور اسلامی با فراق بال و آسودگی بیشتر می توانند به نیت شومشان برسند. با بالا بردن سطح آگاهی به مقدار زیادی می توان از شدت خطرات پیش رو کاست یا آنها را دفع کرد.   در همین راستا یکی از جمله خطرات پیش روبه دام افتادن در دام مذاهب دروغین و انحرافی است. فرقه ضاله بهائیت هم یکی از اینگونه مذاهب دروغین است که در خارج از کشور هم فعالیت هایی انجام می دهد. در این نوشتار که تجربیات دوران دانشجویی نویسنده در خارج از کشور است سعی شده تا ابعادی از فعالیت اعضای این فرقه در خارج از کشور را که خود مشاهده و کسب اطلاع کرده برای آگاه سازی ارایه شود.   هدف ما هستیم فرقه مذکور با فرستادن مبلغان خود به اقصی نقاط جهان شبکه ای گسترده را به وجود آورده که با مقاصد مشخصی علیه مسلمانان و ایرانیان مأموریت خود را انجام می دهند. این فرستادگان (مبلغان) که خود را مربی یا لیدر معرفی می کنند در کوچکترین شهرهای دنیا هم حضور داشته و گزارش هایی را از اوضاع و احوال و شرایط سیاسی و اقتصادی شهر محل سکونت خود (که به عبارتی محل مأموریشان نیز محسوب میگردد) را به صورت مرتب به مراکز خود ارسال می کنند.
اولین وظیفه اشخاص مذکور شناسایی و آمار تعداد ایرانیان حاضر در محل مأموریت خود بوده و پس از آن شناسایی شیعیان و مسلمین ساکن در آن محل (در صورتی که کشور اسلامی نباشد) است. برای نیل به این اطلاعات متأسفانه بعضا مشاهده شده تعداد اندکی از هموطنان سرخورده از اجتماع که دلیل عدم توفیقشان در زتدگی را از دید جامعه می بینند با همکاری کردن با این فرقه برای فریب و جذب افراد، سعی در انتقام گیری از اجتماع دارند.
هدف اصلی این گروه ما هستیم، ما شیعیان و به خصوص ایرانیان شیعه. در جمع ها و تبلیغاتی که انجام می دهند در کنار دعوت مردم به گرویدن به اصطلاح دینشان، وجهه بین المللی جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال برده و تخریب می کنند و اخیرا هم که گویا تازه متوجه شده اند که عدم استقبال مردم ایران از آنها، نه تنها به خاطر مخالفت جمهوری اسلامی بوده، بلکه خود مردم هم علاقه ای به آنها نداشته و آنها را طرد می کنند؛ مردم ایران را هم هدف تبلیغات مسموم خود قرارداده اند.
در اینجا، این سوال مطرح می شود که اگر واقعا تنها هدف آنها دعوت به فرقه بهائیت است، به چه علت در همه جا بر علیه مسلمانان، و حتی احکام و شرائع اسلام فعالیت و تبلیغات می کنند؟!! پس واضح و مبرهن است که سوء نیتی در پس این فرقه جریان دارد که در پوشش معرفی و دعوت فرقه نامشروعشان ، دین و اعتقادات مردم ایران را هدف قرار داده اند.   سازمانی پیچیده و هرمی سازماندهی پیچیده و مرموز این فرقه حکایت از شاکله اطلاعاتی و سیاسی آن دارد نه ماهیتی مذهبی و اعتقادی و چه به حق پیرجماران امام خمینی (قدس) تشکیلات بهیائیان را یک حزب سیاسی می نامید.   بهائیان فعال، زیر نظر لیدرهای خود فعالیت کرده و دستورات و گزارشات را با وی در میان می گذارند و لیدرها هم به عنوان زیر مجموعه فردی دیگر فعالیت می کنند و این سلسله مراتب هرمی و طبقه ای ادامه دارد تا رأس هرم که مرکز اصلی آنها در شهر حیفا واقع در اسرائیل است. ارتباط هر طبقه فقط با مسئول همان طبقه است و حق برقراری ارتباط با طبقات بالاتر را نداشته و بعضا اصلا نمی داند که در زیر مجموعه چه کسی فعالیت می کنند.
پس از فروپاشی نظام کمونیستی شوروی، کشورهای تازه استقلال یافته و همچنین دیگر کشورهایی که نظامشان کمونیستی بود به عنوان بهترین طعمه برای استکبار مطرح شدند. مردم این کشورها که سال ها در اختناق به سر برده بودند و هنوز زمینه های مذهبی خود را داشتند با برآمدن هر ندا و صدایی در مورد مذهب به آن جذب می شدند و این بهترین فرصت برای انحراف مردم ستمدیده بود. آمریکا، انگلیس ، اسرائیل و . . . با پول های بادآورده حاصل از غارت سرمایه های دیگر کشورها و اغلب مسلمانان، در همه جا شروع به تبلیغ بهائیت نمودند که از آن جمله می توان به چین ،آذربایجان، قرقیزستان، تاجیکستان و ارمنستان، اشاره کرد. آنها با فرستادن مبلغان بهایی و پخش پول، کتاب، بورس تحصیلی و. . . میان مردم و خریدن برخی مسئولان بلندپایه و نشریات خائن آنان توانستند بخشی از اهداف فرقه ضاله را در آنجا ترویج کنند و عده ای از مردم آنجا را از اسلام حقیقی دور نگه دارند.
نکته ای قابل ملاحظه در مورد مربیان این است که اکثریت آنها با اتباع ایالات متحده آمریکا ازدواج کرده و دارای تابعیت مضاعف آمریکایی هستند که این نیز جای تأمل دارد.   حمایت خارجی بهائیان از حمایت های مختلف، کشورهای معاند برخوردار میباشند که مشهودترین آنها موارد ذیل هستند: الف- حضور در تمامی جلسات و همایش های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با پشتوانه سفارتخانه ها و مراکز دیپلماتیک اسرائیل و آمریکا. در تمامی برنامه های محلی اسامی این افراد در اختیار برگذار کنندگان قرار می گیرد تا با حضور همیشگی خود هم نسبت به مسائل آگاه گردیده و هم در این گونه گردهمایی ها میتوانند با افراد بیشتری آشنا شوند. ب- حمایت از بهائیان از طرق دیپلماتیک، بدین صورت میباشد که در صورت بروز مشکل یا هرگونه مسأله ای در کشور محل مأموریت ، سفارتخانه های ایالات متحده و اسرائیل به مانند اتباع کشور خود از آنها حمایت میکنند. پس در اینجا مشخص میشود یکی از اهداف ازدواج با اتباع ایالات متحده ، مورد حمایت دیپلماتیک قرار گرفتن است. ج- پشتیبانی مالی ، مبلغان بهایی دارای حقوق دائمی برای یک زندگی مرفه بوده و تمامی هزینه های مأموریت و سفر آنها به طور کامل پرداخت میگردد.علاوه بر اینها مبالغ پرداختی به افراد جهت همکاری و جذب نیز باید در نظر گرفت. مبلغان در صورت جذب افراد جدید، در برابر هر عضو جدید با توجه به کشور محل مأموریت مبلغی بین هزار تا دو هزار دلار آمریکا به عنوان پاداش دریافت می کنند.

این خبر رو هم ببینید

جایگاه ویژه شب نیمه شعبان از نظر اهل سنت/ قصیده‌خوانی و ذکر ادعیه در مساجد و منازل مردم کردستان

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: شب نیمه شعبان از نظر بزرگان و مشایخ اهل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *