تاکید استاندار کردستان بر نجات تالاب زریوار

استاندار کردستان با تاکید برنجات تالاب زریوارمریوان به عنوان یک مسئله مهم توجه جدی همه دستگاهها وبخش هاراخواستارشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، عبدالمحمد زاهدی در دومین جلسه ستاد نجات بخشی تالاب زریوار شهرستان مریوان با تأکید بر اینکه تالاب زریوار باید مسئله نخست مردم مریوان شود گفت: در این ستاد 2 کارگروه علمی و پژوهشی و فنی و اجرایی یا همان عمرانی تعریف شده است.وی با بیان اینکه باید تقسیم کار بین استان، شهرستان و مرکز کشور برای نجات این دریاچه وجود داشته باشد، افزود: لازم است سازمان‌های مردم نهاد و شوراها در این موضوع حساس شوند.
استاندار کردستان با تأکید بر اینکه آینده مریوان بستگی به ادامه حیات زریوار دارد،بیان کرد: باید برای مشارکت مردم در این زمینه راهکاری لازم را تعریف کنیم.
زاهدی با تأکید بر لزوم راه‌اندازی برای فعالیت ستاد، گفت: در تفاهم میان امور آب و سازمان محیط زیست باید حریم زیست محیطی کامل زریوار مشخص شود.
وی درپایان گفت: باید کارگروه‌های آموزشی تشکیل شود تا مباحث آموزشی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد در رابطه با مسئله زریوار مریوان، دچار موازی کاری نشده و هزینه‌ها هدر نرود.

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به مشکلات یک هنر اقلیمی در گفت و گو با صابر محمودی، هنرمند نازک کار اهل سنندج؛ نازک کاری را به رسمیت بشناسید/حتی یک صندوق حمایتی نداریم

صابر محمودی از جمله هنرمندان اهل سنندج است که هنر نازک کاری نسل به نسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *