شیطنت های دردسرساز پسران شرور

پسران 17 ساله که شیطنت‌های محلی داشته‌اند در برابر اتهام سرقت شبانه از سوپرمارکتی قرار گرفتند.
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از یران،  پسران 17 ساله که شیطنت‌های محلی داشته‌اند در برابر اتهام سرقت شبانه از سوپرمارکتی قرار گرفتند.

این پسران نوجوان همگی ادعای بی‌گناهی می‌کنند. صبح دوم تیرماه سال جاری، مرد مغازه‌دار وقتی به سوپرمارکتش رسید متوجه شد به آنجا دستبرد زده‌اند. مرد 55 ساله که شوکه شده بود با کلانتری 159 بی‌سیم تماس گرفت و پلیس را در جریان سرقت قرار دارد.
مرد مغازه‌دار گفت: شب گذشته بعد از قفل کردن در مغازه به خانه‌ام رفتم اما صبح در کمال ناباوری دیدم که از مغازه‌‌ام دزدی شده است و دزدان حدود سه میلیون تومان کارت شارژ تلفن همراه،‌ تعدادی پاکت سیگار به ارزش 500 هزار تومان و 800 هزار تومان پول را با خود برده‌اند.
دقایقی بعد مأموران کلانتری خود را به محل سرقت رساندند و در تحقیقات میدانی دریافتند دزدان از طریق دریچه شیشه‌ای بالای کرکره وارد مغازه شده و سپس دست به سرقت زده‌اند و از آنجایی که این دریچه کوچک بود حتماً دزدان شب‌رو جثه کوچکی داشته‌اند.
مرد مغازه‌دار در این باره نیز به کارآگاهان گفت: گمان می‌کنم سه پسرنوجوان که از اهالی محل هستند نقشه‌ این سرقت را کشیده باشند چرا که آنها همیشه به بهانه خرید سیگار وارد مغازه می‌شوند و دائم اطراف را برانداز می‌کردند. آنها همیشه نگاهشان به دریچه شیشه‌ای بالای کرکره بود، به همین خاطر گمان می‌کنم این دزدی کار آنان باشد.
با ادعاهای این مرد، مأموران به تحقیق و بررسی از اهالی محل پرداختند. یکی از شاهدان که از همسایه‌های این فروشگاه است به پلیس گفت: ساعت 5/1 نیمه شب دیدم که تعدادی از پسران نوجوان در حال پرسه‌زنی در نزدیکی سوپرمارکت هستند، از آنجایی که خانه ما نزدیک آنجا است حواسم به رفتارشان بود، آنها در حال کشیدن موادمخدر بودند و یکی از آن پسران که معروفیت عجیبی هم دارد در جمع آنان بود. وی نیز چند روز قبل دو صندلی هم از مغازه‌ من دزدیده و به ضایعات فروخته بود، به همین خاطر حدس می‌زنم این دزدی هم کار همان «مهدی» و دوستانش باشد.
پلیس با به دست آوردن این سرنخ به تعقیب نوجوانان تبهکار پرداخت و آنها را در پاتوقشان شناسایی و دستگیر کرد.
«رضا» 15 ساله پس از دستگیری به قاضی «شفق» از شعبه اول دادیاری دادسرای اطفال تهران گفت: من در این ماجرا هیچ نقشی نداشتم و نمی‌دانم چه کسی به مغازه دستبرد زده است. من آن شب خانه‌ خواهرم بودم و اطلاعی از این موضوع ندارم، فقط صبح بعد از این حادثه که همراه مهدی از کنار مغازه رد شدیم، متوجه شدیم به سوپرمارکت دستبرد زده‌اند به همین خاطر آنان به ما مشکوک شده‌اند در حالی که من بی‌گناهم!
«محمد» 16 ساله یکی دیگر از مظنونان پرونده که به اتهام سرقت موتورسیکلت روانه کانون اصلاح و تربیت تهران شده بود، گفت: من هیچ دخالتی در این دزدی نداشتم و نمی‌دانم کار چه کسی است اما شاید این دزدی نقشه مهدی باشد.
با اظهارات پسران نوجوان، بازپرس شعبه اول دادسرای جرایم اطفال دستور داد مهدی به دادسرا احضار شود.بنابر این گزارش، تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دزدان سوپرمارکت در دست بررسی است و از آنجایی که دلایل محکمی برای متهم بودن مهدی در دست نیست هنوز رأی قطعی صادر نشده است.
 
 

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به مشکلات یک هنر اقلیمی در گفت و گو با صابر محمودی، هنرمند نازک کار اهل سنندج؛ نازک کاری را به رسمیت بشناسید/حتی یک صندوق حمایتی نداریم

صابر محمودی از جمله هنرمندان اهل سنندج است که هنر نازک کاری نسل به نسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *