عضویت 5700 کامیارانی در جمعیت هلال‌احمر  

رئیس هلال‌احمر کامیاران از عضویت 5 هزار و 700 نفر در این جمعیت خبر داد.
 

  
 مختار اسدیان بعدازظهر امروز در جلسه شورای اجرایی هلال‌احمر اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر کامیاران در سال 78 راه‌اندازی و فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی با اشاره به عضویت 5 هزار و 700 نفر در هلال‌احمر کامیاران، گفت: 2 هزار از این تعداد جوانان و بیش از 3 هزار نفر از اعضای این جمعیت را دواطلبان تشکیل داده‌اند.
به گفته وی، عضویت این تعداد در این جمعیت نشان از پویایی و مشارکت مردم این شهرستان در برنامه‌های عام‌المنفعه و خیرخواهانه دارد.
اسدیان تصریح کرد: هلال‌احمر کامیاران در کنار این تعداد عضو 50 امدادگر  متخصص آموزش دیده و 9 پرسنل اداری دارد.
وی با ابراز ناراحتی از کم‌لطفی‌های صورت گرفته به ویژه در زمینه تخصیص اعتبارات در چند سال گذشته، بیان کرد: چندین سال است که از محل اعتبارات شهرستان بودجه‌ای به هلال‌احمر تعلق نگرفته است.
رئیس هلال‌احمر کامیاران با اشاره به اینکه عامل 90 درصد از تصادفات در این شهر افراد بومی هستند، افزود: حوادث جاده‌ای ‌به خصوص در محور سنندج – کامیاران و کامیاران – کرمانشاه مهم‌ترین حوادث در این شهرستان هستند.
وی افزود: با توجه به حادثه‌خیز بودن این محورها به منظور تسریع در خدمات‌رسانی به مردم پایگاه‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر کامیاران فعال شده است.
وی با اشاره به وقوع بیش از 32 زلزله از سال 88 تا 92 در این شهرستان گفت: وقوع این میزان زلزله نشان می‌دهد که کامیاران بر روی گسل فعال زلزله‌خیز قرار گرفته و این مهم لزوم تجهیز کامل بخش‌های امدادی را افزایش داده است.
اسدیان نداشتن انبار را یکی از مهمترین مشکلات هلال‌احمر کامیاران عنوان کرد و بیان داشت: نبود انبار امدادی یعنی نبود تجهیزات و ناتوانی در پاسخ‌گویی به مردم در مواقع حساس و مورد نیاز که باید در این راستا چاره‌اندیشی‌های لازم صورت پذیرد.
وی خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد انبار و رفع این مشکل تاکنون مکاتبات زیادی با مسئولان مربوطه انجام داده‌ایم، اما متأسفانه هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم.
 
 

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به مشکلات یک هنر اقلیمی در گفت و گو با صابر محمودی، هنرمند نازک کار اهل سنندج؛ نازک کاری را به رسمیت بشناسید/حتی یک صندوق حمایتی نداریم

صابر محمودی از جمله هنرمندان اهل سنندج است که هنر نازک کاری نسل به نسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *