نماینده ولی فقیه در کردستان:                                                          حمله نظامی در تخریب مقاومت ملت‌های مسلمان کارآمد نیست                        

سایت کرد نور : نـمـاینده ولی فـقیه در استـان کـردستان گفت: اکنون که دیگر حمله نظامی در تخریب مقاومت ملت‌های مسلمان کارآمد نیست بهره‌بردن از هجمه اقتصادی و ابزارهای فرهنگی بهترین جایگزین برای دشمن در مسیر از هم‌گسیختن نیروهای مقاومت است.

به گزارش سایت کرد نور از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری استان کردستان در استانداری با اشاره به آغاز سال نو و لزوم تغییر مثبت در رفتار و عملکرد انسان اظهار کرد: قلب متمرکز به قدرت الهی، تغییر دهنده اوضاع در همه احوال است.
وی گفت: داشتن بصیرت لازم برای تشخیص حق، نگاه انسان از لهو و لعب دنیوی به سمت و سوی اخروی که همان پایداری در دین و اعتقادات است را هدایت می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: اعتدال بهار و گردش فصول بیانگر اقتدار الهی است و لازمه آن شاکر بودن انسان از طرق مختلف زبانی و از جمله رسیدن به بهترین وضع ممکن است.
وی گفت: با توجه به هم‌زمان شدن آغاز امسال با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، خداوند را شاکریم که کوثر، خیر کثیر و مداوم را به جهان عالم هدیه کرد و نعمت وجود فرزندان وی در هر زمانی احیاگر دینی جهان در دوره زوال شد.
حجت‌الاسلام ‌شاهرودی به 12 فروردین و رأی قاطع مردم در این روز به جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: در 12 فروردین سال 58 به دست امام راحل، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایه گذاری شد و امروز اقتدار آن به دست دیگر فرزند و سلاله پاک ایشان احیا شده و اقتدار آن به اوج و بالندگی خود رسیده است.
وی گفت: نام‌گذاری امسال با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط رهبر فرزانه انقلاب، لزوم توجه به دو مقوله مهم  اثرگذار فرهنگ و اقتصاد را بای همه ما بار دیگر یادآوری کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: مسئله اقتصاد در جهان امروز و در بین تمام کشورهای جهان یک موضوع مطرح است و با توجه به بدهی اقتصادی هنگفت آمریکا تمام کشورها متحمل ضرر و زیان آن هستند و این در حالی است که به گفته آمریکایی‌ها تحریم‌های بی‌سابقه اخیر ایران همه جانبه و فلج کننده بوده که با برنامه‌ریزی در آغاز تحریم علیه ایران انتظارها برای شکست در هفته اول بود که امروز و با گذشت 3 سال از تحریم‌های همه جانبه استکبار، ایستادگی نظام و مردم تغییری نکرد و نظام مقتدرتر از قبل شد.
حجت‌الاسلام ‌شاهرودی گفت: اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری بسیار موثر و در پایداری ارزش‌ها سازنده بود که در بعد اقتصادی توان داخل را افزایش می‌دهد بنابراین و بر اساس شاخص‌ها و مولفه‌های موجود در داخل کشور لازمه توجه و تدوین راهبردها در این زمینه ضروری است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: فرهنگ دیگر موضوع مطرح شده در نام‌گذاری امسال بود که بیانگر اهمیت این مهم در شرایط کنونی با توجه به حرکت فراماسونری که سمت و سوی آن ترویج ابتذال و حاکمیت فقر و فساد در جهان بر اساس اصول نظام سرمایه‌داری و امپریالیستی است.
وی گفت: مبنای فراماسونری عدم توجه به اخلاق و از میان بردن فرهنگ است که تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، جنگ نرم و دیگر راهکارهای ملایم ضدفرهنگی جایگزین حرکات سخت مثل کشف حجاب در سراسر نظام جهانی شده است تا فرهنگ مهاجم را حاکم مطلق کند.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: اکنون که دیگر حمله نظامی در تخریب مقاومت ملت‌های مسلمان کارآمد نیست بهره‌بردن از هجمه اقتصادی و ابزارهای فرهنگی بهترین جایگزین برای دشمن در مسیر از هم‌گسیختن نیروهای مقاومت است.
وی گفت: اقتصاد مقاومتی و مقاومت فرهنگی دو ابزار موثر در مقابل سرمایه‌گذاری دشمنان است و می‌تواند بازخورد مناسبی در فرهنگ اسلامی و دینی داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: دین محدودیت نیست بلکه دین آورنده عزت، اقتدار، مقابله جدی، توسعه علم و دانش است که با عزم ملی حضور و پایه کار بودن مردم و مدیریت جهادی مدیران برای فراهم کردن فضا و شرایط در تبدیل سرمایه‌های ملی به کار برده شود.
وی گفت: با کاربردی شدن رشد علمی، نیروی جوان و تخصص می‌توان نگاه‌ها را عوض کرد و در کنار آن اقتصاد و فرهنگ را زنده و پویا کرد.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی افزود: فرهنگ اسلامی و دینی یک فرهنگ کامل است که باید نوع تربیت‌ها با توجه به نگاه فرهنگی به انجام امور در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی سوق داده شود.
وی گفت: مدیریت جهادی باید با توجه به تغییر نگرش بر مبنای رفتار اسلامی، آرما‌ن‌گرایی، پربازده بودن، خودباوری، خستگی‌ناپذیر بودن مدیران، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، غیرت و حمیت اسلامی و دینی و مدافع نظام بودن، خدمتگزار مردم شدن، پایبندی به حقوق مردم و در نهایت داشتن قدرت تعامل با مردم با استفاده از به کارگیری توان آنها در حل امور لحاظ شود.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان تصریح کرد: در استان کردستان ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که خلاق بودن مدیران و داشتن قدرت هدایت توان و ظرفیت‌های استان کردستان در سال مزین به نام اقتصاد و فرهنگ، می‌تواند تحولی عظیم در کردستان ایجاد کند.
انتهای پیام/ ک
                       
                   

این خبر رو هم ببینید

جایگاه ویژه شب نیمه شعبان از نظر اهل سنت/ قصیده‌خوانی و ذکر ادعیه در مساجد و منازل مردم کردستان

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: شب نیمه شعبان از نظر بزرگان و مشایخ اهل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *