گلایه فرمانده سپاه کردستان از نمایندگان مجلس

ما از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی گله‌مندیم، ما از آنها در اوایل شروع بکارشان خواهش کردیم که به عنوان یک کار تاثیرگذار به این حوزه هم وارد شوند و انسداد مرز یکی از گفتمان‌های رایج و غالب آنها در مجلس و یا نشست با وزرا و در جلسات کمیسیون‌ها باشد.

فرمانده سپاه کردستان اظهار داشت: در گذشته اينگونه نبود که ما کار خودمان را بکنيم و آنها کار خودشان و يا خط همديگر را نخوانيم، بلاخره تعامل و تفاهم حد و مرزي دارد، ممکن است در گذشته اين تعامل در حدي نبود که شما اشاره مي‌کنيد، اما اگر عرصه تعامل کم و يا ضعيف باشد باز هر کس کار خودش را مي‌کند.
ما کار خودمان را مي‌کرديم وظيفه‌اي که داشتيم انجام مي‌داديم اما از اقدامات تعاملي فرار نمي‌کرديم، الان در اقدامات خود و اقدامات دولت، ما يک راهبردي داريم و آن را شاخص قرار مي‌دهيم، اينکه وقتي مقام معظم رهبري فرمايش کردند که من به همه دولت‌ها کمک مي‌کنيم، ما از فرمانده خود تبعيت مي‌کنيم.
خوب، طبيعي است که اقداماتي را در حوزه تعامل و هماهنگي مي‌توانيم انجام بدهيم که هم‌افزايي دارد و کارهايي صورت مي‌گيرد، و در حوزه‌هايي که نياز به تعامل نيست وظيفه ذاتي خودمان را با اقتدار و با قوت انجام مي‌دهيم کما اينکه در گذشته و در الان هم انجام مي‌دهيم.
لذا الان تعامل و هماهنگي بد نيست و برخي از اقدامات و تعاملات ريشه در سرمايه‌گذاري و ريشه در توجه خاص دولت و برنامه‌ريزان مجلس در منطقه دارد.
مثلا ما به عنوان نيروي نظامي و مسئول امنيت استان عميقا و جدي خواستار انسداد مرز در استان هستيم و اين خواسته، اعتراض نيست چون اگر استان داراي مرز نباشد مثل اين است که حياط و حريمي براي اين خانه وجود ندارد و اينجا دولت نقش دارند.
البته ما از نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي گله‌منديم، آنها مي‌توانند در اين حوزه کمک کنند، ما از آنها در اوايل شروع بکارشان خواهش کرديم که به عنوان يک کار تاثيرگذار به اين حوزه هم وارد شوند و انسداد مرز يکي از گفتمان‌هاي رايج و غالب آنها در مجلس و يا نشست با وزرا و در جلسات کميسيون‌ها باشد.
ما 230 کيلومتر مرز داريم که انسداد اين نيازمند بودجه است و من در کار خودم در اين بخش نگرانم چه بسا از چشم دولت و از چشم نمايندگان مجلس مي‌بينم، حق هم دارم، نيروهاي نظامي و انتظامي استان حرفشان هميشه همين است که چرا اين کم‌توجهي به مرزهاي استان وجود دارد.

این خبر رو هم ببینید

بلومبرگ: سرکردۀ جدید داعش در استانبول دستگیر شد

روزنامۀ بلومبرگ از قول مقامات ترکیه مدعی شد، سرکردۀ جدید داعش در استانبول توسط پلیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *