استاندار کردستان: باید پذیرای ایده هایی باشیم که بخشندگی رابه ما بیاموزد

به دلیل نیاز به ترویج برنامه های فرهنگی و نوعدوستی در جامعه به ویژه در بین قشر دانش آموز باید با همکاری هم  این دیدگاه و تفکر  را هرچه بیشتر در بین دانش آموزان ترویج دهیم

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری؛ عبدالمحمد زاهدی در مراسم جشن نیکوکاری در مدرسه صدیقین سنندج گفت: به دلیل نیاز به ترویج برنامه های فرهنگی و نوعدوستی در جامعه به ویژه در بین قشر دانش آموز باید با همکاری هم  این دیدگاه و تفکر  را هرچه بیشتر در بین دانش آموزان ترویج دهیم.
 
زاهدی ادامه داد: افرادی طعم نداشتن می‌چشند و یا خواهند چشید که در عین داشتن دارایی  فاقد صفت سخاوتمندی هستند.
 
وی تصریح کرد: در ایام بهار و شکوفایی طبیعت و سال نو در واقع قلک‌های کوچک دانش‌آموزان  همانند گنجینه‌های بزرگی هستند که نه فقط پول و سکه، بلکه محبت و شادمانی را به خانه دوستان نیازمندشان می‌برند تا  آن‌ها نیز در ایام نوروز طعم شادی را بچشند.
 
زاهدی خاطر نشان کرد: ما زندگی خود را با بهره متدی از نعمت‌های خداوند می‌سازیم و در حقیقت انسان‌ها با  اعمال و رفتارهای خود می‌توانند عدالت را در جهان برقرار کنند و اگر عدالت وجود نداشته باشد نعمت‌های خداوند فقط در اختیار عده‌ای محدود قرار می‌گیرد و گروه کثیری هم از مال دنیا محروم می‌شوند.
 
وی ابراز داشت: خداوند متعال برکات و  نعمت‌های فراوانی را در اختیار بشر گذاشته و او را در نوع بهره‌برداری و استفاده از آن مختار کرده است .
 
استاندار کردستان در پایان اظهار داشت: انسان‌ها از دنیا می‌روند و تنها مالشان باقی می‌ماند و در واقع افراد ثروتمند نگهبانان اموالی هستند که پول‌هایشان در آن ذخیره شده است.

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به مشکلات یک هنر اقلیمی در گفت و گو با صابر محمودی، هنرمند نازک کار اهل سنندج؛ نازک کاری را به رسمیت بشناسید/حتی یک صندوق حمایتی نداریم

صابر محمودی از جمله هنرمندان اهل سنندج است که هنر نازک کاری نسل به نسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *