افزایش ۱۷ درصدی نرخ کرایه تاکسی در سقز از امروز  

مسئول تاکسیرانی شهرداری سقز با اشاره به ابلاغ مصوبه نرخ کرایه تاکسی و موافقت شورای اسلامی شهر، گفت: نرخ کرایه تاکسی از صبح امروز در سقز ۱۷ درصد افزایش یافته است.
 

 
فرهاد مرادی با اشاره به ابلاغ مصوبه نرخ کرایه تاکسی و موافقت شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: نرخ کرایه تاکسی از صبح امروز در سقز 17 درصد افزایش یافته است.
وی با اشاره به ابلاغ مصوبه نرخ کرایه های تاکسی در سال 92 توسط شورای اسلامی شهر سقز به شهرداری گفت: با رانندگانی که از این نرخ تخطی کنند برابر مقررات برخورد می‌شود.
مسئول تاکسیرانی شهرداری سقز با بیان اینکه افزایش نرخ دلایل مختلفی دارد، خاطر نشان کرد: این افزایش کرایه می‌تواند بخشی از مشکلات رانندگان تاکسی را برطرف کند.
وی با بیان اینکه تعدادی از رانندگان تاکسی به بهانه های مختلف از مسافرین درخواست کرایه اضافی می کنند، از شهروندان خواست هرگونه شکایت را به تاکسیرانی سقز به صورت مکتوب و یا از طریق شماره تلفن 329777 اعلام کنند تا در اسرع وقت به شکایت رسیدگی کرده و با متخلفان برخورد کنیم.
 
 
 

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به مشکلات یک هنر اقلیمی در گفت و گو با صابر محمودی، هنرمند نازک کار اهل سنندج؛ نازک کاری را به رسمیت بشناسید/حتی یک صندوق حمایتی نداریم

صابر محمودی از جمله هنرمندان اهل سنندج است که هنر نازک کاری نسل به نسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *