امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه راز و جرگلان: احیاء دین رسول الله(ص) مهمترین هدف قیام امام حسین بود

آنا محمد آخوند پروانه گفت: امام حسین(ع) همراه 72 نفر از یاران با وفا و پاکش در صحرای کربلا توسط لشکر یزید به شهادت رسیدند و با شهادت خود باعث شدند دین اسلام زنده بماند و این قیام تا آخرین روز از این جهان همچنان ماندگار و جاودان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از خراسان،آخوند  آنا محمد پروانه امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار ما، نماز، امر به معروف و نهی از منکر و عمل کردن به سیره رسول اکرم(ص) را فلسفه قیام امام حسین(ع) عنوان و اظهارداشت: بر ماست که برای حفظ اهداف قیام امام حسین (ع) و ارزش های اسلامی در کشورمان تلاش و کوشش کنیم.

آخوند پروانه تصریح کرد: بزرگترین درسی که باید از قیام امام حسین(ع) بگیریم، همین امر به معروف و نهی ازمنکر است و اینکه مسلمانان نباید در مقابل ظلم و ستم سکوت کنند.

امام جمعه حصارچه با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر به اندازه نماز مهم است، افزود: روحانیون و علماء در این راه می توانند موضوع را برای مردم تبیین کنند.

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به مشکلات یک هنر اقلیمی در گفت و گو با صابر محمودی، هنرمند نازک کار اهل سنندج؛ نازک کاری را به رسمیت بشناسید/حتی یک صندوق حمایتی نداریم

صابر محمودی از جمله هنرمندان اهل سنندج است که هنر نازک کاری نسل به نسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *