بانوی ووشوکار کُرد قهرمان جهان شد

بانوی ووشو کار کرمانشاهی و نماینده وزن 65- کیلوگرم ایران توانست با شکست تمام رقیبان خود به مدال طلای رقابت های قهرمانی جهان دست یابد.

بانوی ووشو کار کرمانشاهی و نماینده وزن 65- کیلوگرم ایران توانست با شکست تمام رقیبان خود به مدال طلای رقابت های قهرمانی جهان دست یابد.
«مریم هاشمیˈ» ووشوکار کرمانشاهی که در دور نخست مسابقات قهرمانی جهان با قرعه استراحت روبرو شده بود در دور دوم به مصاف ووشو کار مصری رفت و توانست به راحتی حریف خود را با شکست بدرقه کند.
 در همین ارتباط روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کرمانشاه گزارش داد که این بانوی ووشوکار با غلبه بر حریف مصری خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد که باز هم بخت با وی یار بود و در این مرحله با قرعه استراحت مواجه شد تا صعود کم دردسری به مرحله نیمه نهایی داشته باشد.
هاشمی در حالی که خود را برای مبارزه برابر حریف ترکیه ای آماده می کرد این حریف در مسابقه حاضر نشد تا وی به فینال صعود کند.
ووشوکار کرمانشاهی در دیدار نهایی که در کوالالامپور برگزار شد، به مصاف حریفی از فرانسه رفت و توانست با اقتدار و در یک رقابت دیدنی در دو راند متوالی رقیب خود را شکست دهد و به مدال طلای این مسابقات دست پیدا کند.
دیروز همچنین دو بانوی ووشوکار دیگر کشورمان الهه و شهبانو منصوریان نیز توانستند با شکست تمام رقبا صاحب مدال طلا شوند. .منبع: خبرگزلری زریان
 

این خبر رو هم ببینید

انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع جوانان کردستان

تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع جوانان کردستان در راستای توسعه شهری و ایده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *