تشکيل شوراي فرهنگي در روستاهاي کردستان  

اين طرح در 4 بخش مرکزي با محوريت روستاي سرآب قاميش ، بخش کلاترزان با محوريت شويشه ، بخش سيروان با محوريت گلين و بخش حسن آباد با محوريت حسن آباد تشکيل شده است

معاون امور فرهنگي و جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از تشکيل شوراي فرهنگي برای جذب حداکثري جوانان به مباحث فرهنگي و تحقق اهداف سازماني در روستاهاي تابعه استان خبر داد .
مکتب داري گفت : اين طرح در 4 بخش مرکزي با محوريت روستاي سرآب قاميش ، بخش کلاترزان با محوريت شويشه ، بخش سيروان با محوريت گلين و بخش حسن آباد با محوريت حسن آباد تشکيل شده است .
وي با اشاره به اين مطلب که شورا به صورت پايلوت در اين بخش ها تشکيل شده است ، افزود  انتظار مي رود با برنامه ريزي جامع تر در آينده نزديک شاهد تشکيل شوراي فرهنگي در تمامي روستاهاي کردستان باشيم.
معاون امور فرهنگي و جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت : هدف از تشکيل شورا در روستاها جلوگيري از موازي کاري دستگاه ها و نهادهاي مستقر در روستاها است.
مکتب داري يادآور شد : ساماندهي و شکل گيري کليه فعاليت ها در حوزه هاي اجتماعي ، فرهنگي ، ورزشي و جذب جوانان از ديگر اهداف تشکيل شورا فرهنگي روستاها است.منبع: صداوسیمای کردستان

این خبر رو هم ببینید

سروده‌های شعرای کُرد، مصداق ارادت اهل سنت به امام مهربانی‌ها

 هنر و ادبیات از عرصه‌های عمده ظهور و تجلی اعتقادات و باورهای دینی، مذهبی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *