جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان: چشم امید اقتصاد برای تولید و اشتغال به جامعه کارگری است

قروه- جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان چشم امید اقتصاد را به جامعه کارگری دانست و بر داشتن روحیه خودباوری در راستای تحقق اهداف اشتغال و تولید تأکید کرد.

حمزه فلاح شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگری در شهرستان قروه با بیان اینکه کارگران ستون فقرات جامعه اسلامی هستند، اظهار داشت: برای تولید و اشتغال چشم امید اقتصاد به کارگرانی است که همیشه در تمامی صحنه های تاریخ ساز کشور حضور داشته اند.
به گفته وی رمز پیروزی داشتن روحیه سازمانی و اداری، جهادی و بسیجی است و با این روحیه می توان موانع پیش رو را برداشته و به اهداف اقتصادی کشور دست یافت.
فلاح با بیان اینکه جامعه کارگری به خودباوری روحیه تلاش و کار رسیده و با این روحیه اهداف دشمنان را نابود کرده است، افزود: در نظام اسلامی ابعاد نیروی انسانی و منابع غیرانسانی بسیار زیادی وجود دارند لذا نیاز است باتوجه به این منابع ظرفیت های موجود شناسایی و به کار گرفته شوند.
وی ظرفیت های استان کردستان را بی نظیر دانست و گفت: با مشخص کردن اولویت های اقتصادی و با برنامه ریزی می توان در استان ایجاد اشتغال کرده و بازوی اقتصادی منطقه را در دست گرفت.
فلاح تصریح کرد: در استان نیازمندی ما استفاده از سرمایه های موجود با وحدت عملی و هدایت به سمت عرصه های علمی دانش بنیان است.

شناسهٔ خبر: 3965422 – یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ – ۰۸:۱۹

این خبر رو هم ببینید

بلومبرگ: سرکردۀ جدید داعش در استانبول دستگیر شد

روزنامۀ بلومبرگ از قول مقامات ترکیه مدعی شد، سرکردۀ جدید داعش در استانبول توسط پلیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *