در هلال احمر کردستان چه می گذرد؟

در روزهای اخیر شاهد انتشار اخباری در برخی رسانه ها و همچنین فضای مجازی در مورد اتفافات عجیب در جمعیت هلال احمر کردستان بودیم که از اول شاید حتی باور پذیر نبودند اما بر اساس برخی از شواهد و همچنین سکوت هلال احمر کردستان  در این باره ظاهرا این اتفاقات واقعی هستند.

به گزارش کُرد پرس، در یک خبر عجیب اعلام شد، دو قلاده سگ زنده یاب جمعیت هلال احمر کردستان «گم شده اند». برای اهمیت این موضوع کافی است بدانیم در کل کشور تنها 75 قلاده سگ زنده یاب وجود دارد و سهم کردستان از این تعداد همین دو قلاده بوده است.

این سگ ها اولا قیمت های بسیار بالا دارند، دوما هزینه های سرسام آوری برای آنها شده است و ثانیا نقش مهمی در مدیریت حوادث مختلف دارند و اکنون «گم شده اند.» هر کسی با شنیدن خبر «گم شدن» قطعا همین لبخند که اکنون شما باخواندن این مطللب زدید بر لبش نقش می بندد و قطعا باور پذیر نیست و ضروری است دستگاه های نظارتی به صورت جدی به این موضوع ورود کنند.

موضوع دوم در مورد هلال احمر تغییر کاربری یکی از خودروهای حیاتی این سازمان از سوی مدیریت آن برای استفاده شخصی است. این خودرو یک دستگاه آمبولانس بسیار پیشرفته و دارای قیمت بالا است که می تواند نقش مهمی در امداد رسانی داشته باشد اما مدیریت این سازمان تصمیم گرفته است آن را تغییر کابری داده و به عنوان خودرو شخصی مورد استفاده قرار دهد. این مورد هم باید به صورت جدی از سوی دستگاه های نظارتی و حتی مدیران نظارتی دولت در استان حداقل باری دفاع از آبروی دولت در استان به صورت جدی مورد بررسی قرار بگیرد.

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به مشکلات یک هنر اقلیمی در گفت و گو با صابر محمودی، هنرمند نازک کار اهل سنندج؛ نازک کاری را به رسمیت بشناسید/حتی یک صندوق حمایتی نداریم

صابر محمودی از جمله هنرمندان اهل سنندج است که هنر نازک کاری نسل به نسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *