دستیار ویژه رئیس جمهور: مطبوعات ایران حامی اقلیت ها هستند

دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، با بیان اینکه رسانه های اقلیت دینی در جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارند، گفت: مطبوعات ایران حامی اقلیت های دینی و مذهبی هستند

به گزارش کردپرس و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی یونسی عصر یکشنبه با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: روزنامه های زیادی از اقلیت های دینی و مذهبی در ایران چاپ شده و در جهان توزیع می شود.
 
وی تاکید کرد: همه مطبوعات ایران حامی اقلیت ها هستند و من هیچ مجموعه ای را ندیدم که ضد اقلیت حرکت کند.
 
یونسی ادامه داد: تمام اقلیت ها رسانه و مجله دارند؛ مسیحیان، اهل سنت و اقوام ایرانی مجله، سایت و روزنامه اعم از ملی و محلی دارند و با آزادی در این رابطه فعال هستند.
 
** آزادی مسوولانه یعنی رعایت خطوط قرمز توسط مطبوعات
 
یونسی با اشاره به شعار بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها مبنی بر آزادی مسوولانه نیز اظهار داشت: خود مطبوعات خطوط قرمز را رعایت کنند؛ نه اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا مقامات امنیتی دخالت کنند.
 
وی تصریح کرد: اگر مطبوعات حرفه ای، ملی و اخلاقی عمل کنند، نیازی به نظارت دیگران نیست.
 
وی در ادامه، درمورد طرح امر به معروف و نهی از منکر و رسالت رسانه ها در این باره گفت: اطلاع رسانی درست، همان امر به معروف و نهی از منکر است.
 
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که از روز شنبه در مصلی امام خمینی (ره) آغاز شده تا 23 آبان ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.
 
کد مطلب: 72984  |  تاريخ: ۱۳۹۳/۸/۱۹  |  ساعت: ۷ : ۴۷

این خبر رو هم ببینید

سروده‌های شعرای کُرد، مصداق ارادت اهل سنت به امام مهربانی‌ها

 هنر و ادبیات از عرصه‌های عمده ظهور و تجلی اعتقادات و باورهای دینی، مذهبی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *