رئیس شورای اسلامی شهرستان سنندج: برخی از مدیران ارزشی برای جایگاه شوراها قائل نیستند

سنندج – رئیس شورای اسلامی شهرستان سنندج گفت: علیرغم اینکه از چند روز پیش برای برگزاری این جلسه با تمامی دستگاه های دولتی شهرستان مکاتبه شده بود اما تعدادی از مدیران حضور ندارند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کردنور، مظفر جمشیدنژاد ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی شهرستان سنندج که با محوریت حل مشکلات بخش کلاترزان در شهر شویشه برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه برخی از مدیران دستگاه های دولتی شهرستان برای اعضای شورا و جایگاه شورا ارزشی قائل نیستند و برای حضور در چنین جلسه ای نامه شورای اسلامی شهرستان را به رسمیت نشناخته و حضور ندارند.

وی با بیان اینکه آیا دغدغه و مشغله کاری آنان از فرماندار شهرستان بیشتر بوده که نتوانسته اند در این جلسه حاضر شوند، افزود: حتی این مدیران حاضر نشده اند به جای خود نماینده ای به این جلسه بفرستند و این نشان می دهد که آنان شورا باور نیستند و جایگاه شوراها را قبول ندارند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه البته باید از مدیرانی که در این جلسه حضور دارند نیز قدردانی کرد، ادامه داد: اگر مدیریت بخشی از امورات شهر و روستاها به خود مردم سپرده شود بدون شک بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

جمشیدنژاد یادآور شد: در حال حاضر ۱۰ شهرستان در استان کردستان وجود دارد که تنها شورای شهرستان سنندج فعال بوده و ۹ شهرستان دیگر غیر فعال هستند و این نشان از شورا باور بودن فرماندار شهرستان سنندج است.

وی بیان کرد: انتظار داریم فرماندار این مسئله که چرا برخی از مدیران شوراها را به رسمیت نمی شناسند و در جلسات آن حضور نمی یابند را به طور جد پیگیری و رسیدگی کنند.

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به مشکلات یک هنر اقلیمی در گفت و گو با صابر محمودی، هنرمند نازک کار اهل سنندج؛ نازک کاری را به رسمیت بشناسید/حتی یک صندوق حمایتی نداریم

صابر محمودی از جمله هنرمندان اهل سنندج است که هنر نازک کاری نسل به نسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *