عضو کمیسیون امنیت ملی : استراتژی آمریکا نا امن جلوه دادن داخل ایران است

کشف تیمهای تروریستی توسط وزارت اطلاعات در چند وقت اخیر نشان می دهد آمریکا و متحدانش بدنبال ناامن کردن ایران بعنوان جزیره ثبات منطقه هستند

به گزارش کردپرس،امروز اول تیرماه وزیر اطلاعات در جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت و گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در خصوص موضوعات امنیتی ارائه داد.
 
در همین رابطه نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشف چند گروه تروریستی که قصد بمب گذاری در چند شهر کشور را داشتند به کردپرس گفت:ما در منطقه ای قرار داریم که از نظر سوق الجحیشی بسیار اهمیت دارد.آمریکا بدنبال ایجاد یک خاورمیانه جدید است و بوسیله متشنج کردن کشورهای منطقه قصد دارد به این هدفش برسد.
 
وی ادامه داد:آمریکا برای اینکه بتواند اهداف خود را عملیاتی کند ناگزیر است که با نا آرام کردن منطقه،مقصد خود را به منصه ظهور رساند.
 
وی افزود:تنها کشوری که در منطقه دارای امنیت داخلی پایدار و مستقر است، ایران می باشد که آنها به دنبال اینند به هر نحوی که شده اقدامات تروریستی را شکل دهند و به دنیا بگویند ایران ناامن است تا بدین وسیله با ایجاد فشار ما را پای مذاکره بکشانند.
 
جمالی در پاسخ به این سوال که برخی شکست در فلوجه را دلیل تحرک تیم های ذکر شده بسوی ایران می دانند،گفت:البته صرفا من این را نمی پذیرم و این تنها مربوط به شکست در فلوجه نیست.
 
وی تصریح کرد:اصلا استراتژی آنها این است داخل ایران را ناامن جلوه دهند.علاوه بر فلوجه آنها در جبهه های دیگر هم دچار شکست شده اند.آنها قصد دارند با گسترش جنگ خاورمیانه را ناامن نشان دهند تا ادامه خود در منطقه را توجیه نمایند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی خاطر نشان کرد:این رفتار آنها مصادق بارز اظهارات کاندولیزا رایس وزیر خارجه دولت بوش است که می گفت، این ناآرامیها درد زایمان ایجاد خاورمیانه جدید است.
 
وی در خصوص کشورهایی که منافع آنها در ناامن جلوه دادن منطقه است،گفت:قطعا سیاست اینگونه تحرک ها از سوی اسراییل و آمریکا دیکته می شود و اینها هستند که پشتیبانی های مادی،معنوی و حتی درمانی و لوجستیکی تروریستها را تامین می کنند  و در این میان نقش عربستان سعودی بسیار مخربتر است.
 
کد مطلب: 108414  |  تاريخ: ۱۳۹۵/۴/۱  |  ساعت: ۱۸ : ۱۰

این خبر رو هم ببینید

بلومبرگ: سرکردۀ جدید داعش در استانبول دستگیر شد

روزنامۀ بلومبرگ از قول مقامات ترکیه مدعی شد، سرکردۀ جدید داعش در استانبول توسط پلیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *