فرسودگی دستگاه‌های برفروبی مانع خدمات‌رسانی مطلوب است  

رئیس اداره راه و شهرسازی دهگلان گفت: فرسودگی دستگاه‌های برفروبی این اداره موجب عدم خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان می‌شود.
 

محمود قبادی اظهار داشت: راه و شهرسازی مانع از مسدودشدن راه‌های روستایی در حوزه شهرستان دهگلان می‌شود و در صورت مسدود شدن هم در کمترین زمان باز خواهد شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی دهگلان تصریح کرد: فعالیت این اداره در زمینه برفروبی در 110 روستا بوده است تا جایی که جاده روستای چشمه‌دراز با 2 خانوار هم برفروبی شده‌ است.
به گفته قبادی، علی‌رغم کمبود اعتبار و نیرو، فرسودگی دستگاه‌ها و مشکلات فراوان دیگر، تلاش می‌شود هیچ کدام از جاده‌های روستایی شهرستان مسدود نشوند.
وی خاطرنشان کرد: با دستگاه‌های فرسوده این اداره عملیات برفروبی محورهای بین شهری و روستاها را انجام داده‌ایم.
رئیس اداره راه و شهرسازی دهگلان گفت: در صورت تخصیص اعتبار و توجه مسئولین به این مهم، اداره را در زمینه ماشین‌آلات تجهیز خواهیم کرد و مانع از بروز مشکلات در آینده خواهیم شد.
این مسئول با بیان اینکه ماشین‌آلات برفروبی را نباید در  بخش‌های مختلف بکار گرفت، خاطرنشان کرد: این مسئله موجب فرسوده‌شدن ماشین‌آلات و عدم خدمات‌رسانی مطلوب در برفروبی است.
به گفته قبادی، تجهیزات برفروبی باید پس از 15 سال بهینه‌سازی شوند در صورتی که دستگاه‌های اداره راه و شهرسازی دهگلان 35 سال است که کار می‌کنند و این خود موجب بهره‌وری بیشتر می‌شود.
قبادی متذکر شد: سامانه 141 به طور شبانه روزی آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و ارائه اطلاعات راه‌های سطح شهرستان در اختیار شهروندان دهگلانی است.
وی در پایان اذعان داشت: توصیه می‌شود شهروندان قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این شهرستان با سامانه 141 تماس بگیرند.

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به مشکلات یک هنر اقلیمی در گفت و گو با صابر محمودی، هنرمند نازک کار اهل سنندج؛ نازک کاری را به رسمیت بشناسید/حتی یک صندوق حمایتی نداریم

صابر محمودی از جمله هنرمندان اهل سنندج است که هنر نازک کاری نسل به نسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *