قول مساعدت رئیس جمهوری برای پرداخت مستمری به دانش‌آموزان شین‌آبادپیرانشهر

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر از قول مساعدت رئیس جمهوری برای پرداخت مستمری دانش آموزان حادثه دیده مدرسه شین آباد پیرانشهر خبر داد.
 

 
” رسول خضری” ظهر روز سه شنبه(31تیرماه) در گفت وگو با خبرنگار کردپرس اظهار داشت: جهت اختصاص یافتن مستمری برای دانش آموازن شین آباد مکاتباتی با رئیس جمهور داشتم که با قول مساعدت وی همراه شده است.
وی افزود: رئیس جمهور به وزیر آموزش و پرورش دستور داده اند که این موضوع را بررسی و با توجه به میزان سوختگی دانش آموزان میزان این مستمری را تعیین کننند.
خضری بحث مستمری برای دانش آموزان پیرانشهر را مهم ترین دغدغه این دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان دانست و اظهار داشت: با توجه به سوخته شدن چهره این دانش آموزان بازگشت دوباره آنها به اجتماع سخت است و دولت باید توجه ویژه ای به معیشت این عزیزان داشته باشد.
خضری در ادامه خاطر نشان کرد: در جریان حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد پیرانشهر 26 دانش آموز دچار سوختگی شدند که 12دانش اموز با سوختگی 40 درصد از وضعیت مناسبی برخوردار ند وبرای همه این دانش آموز درخواست مستمری شده است.
وی در خصوص آخرین وضعیت درمانی این 12 دانش آموزش اظهار داشت:علی رغم انجام عمل‌های جراحی بسیار روی دانش آموزان شین‌آبادی باز هم چهره آن‌ها به حالت قبل برنگشته و هر هفته سه نفر از این دانش آموزان دربیمارستان حضرت فاطمه تهران در اتاقهای ویژه ای تحت درمان قرار می گیرد.
به گفته این نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، هزینه درمان این دانش آموزان و ایاب ذهاب، اسکان والدین والدین آنها را دولت بر عهده گرفته است.
چهارشنبه 15آذرسال 91، نقص تجهیزات گرمایش در مدرسه دخترانه روستای شین‌آباد پیرانشهر 26 دانش‌آموز دختر دچار سوختگی شدند که دو نفر از آن‌ها بر اثر شدت جراحات واردە فوت کردندو انگشتان سه تن از دانش‌آموزان به دلیل شدت سوختگی و عدم قبول پیوند قطع شد.

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به مشکلات یک هنر اقلیمی در گفت و گو با صابر محمودی، هنرمند نازک کار اهل سنندج؛ نازک کاری را به رسمیت بشناسید/حتی یک صندوق حمایتی نداریم

صابر محمودی از جمله هنرمندان اهل سنندج است که هنر نازک کاری نسل به نسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *