مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان خبرداد: ارائه تولیدات قرآنی استان کردستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران

سنندج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان عنوان کرد: تولیدات قرآنی استان در هفته قرآن و عترت در نمایشگاه بین المللی قرآن تهران ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رحیم جعفری امروز سه شنبه در همایش فعالان قرآنی و تجلیل از شهدای قرآن وعترت و موسسات قرآنی استان که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزارشد، گفت: هشت استان کشور  برای برگزاری هفته قرآن و عترت براساس تفاهم نامه وزارت ارشاد انتخاب شدند.
وی با بیان اشاره به اینکه کردستان هم یکی از هشت استان برگزارکننده هفته قرآن وعترت است، بیان کرد: این هفته از تاریخ ۲۱ فروردین ماه امسال در این استان آغاز شد و تاکنون برنامه های متعددی برگزارشده و تا روزپنج شنبه هفته جاری به طول می انجامد.
وی از برگزاری ۴۰ برنامه مختلف در طول این هفته اشاره و عنوان کرد: در این هفته هفت جشنواره مختلف، چندین مسابقه و همایش علمی در سطح استان برگزار و یا در حال برگزاری است.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان ادامه داد: این هفته تجربه خوبی برای استان بود و نتیجه تمامی برنامه های اجرا شده به وزارت ارشاد اعلام می شود.
حجت الاسلام جعفری اضافه کرد: رویکرد اصلی برگزاری این هفته این است که تولیدات قرآنی استان در نمایشگاه بین المللی قرآن تهران ارائه شود.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان هم در این مراسم ازبرگزارکنندگان برنامه هفته قرآن وعترت در استان تشکر کرد وگفت: هرکسی به هرنحوی در خدمت قرآن باشد بی شک مورد شفاعت این کلام الهی قرار خواهد گرفت.
در پایان این مراسم از خانواده شهدای قرآنی، موسسات قرآنی استان و فعالان قرآنی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

شناسهٔ خبر: 3596757 – سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ – ۱۳:۰۰
لینک گروه تلگرام پایگاه خبرگزاری کردنور

این خبر رو هم ببینید

بلومبرگ: سرکردۀ جدید داعش در استانبول دستگیر شد

روزنامۀ بلومبرگ از قول مقامات ترکیه مدعی شد، سرکردۀ جدید داعش در استانبول توسط پلیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *