پیام تبریک ماموستا خدایی به آیت الله حسینی شاهرودی

ماموستا عبدالرحمان خدایی کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کردستان با صدور پیامی، انتخاب آیت الله حسینی شاهرودی را به عنوان نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، ماموستا عبدالرحمان خدایی در متن پیامی که به دفتر کُردتودی ارسال کرد، انتخاب آیت الله حسینی شاهرودی را به عنوان نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری به ایشان تبریک گفت.
ماموستا خدایی ضمن تبریک به آیت الله شاهرودی گفت: از خداوند متعال خواستارم که این انتخاب مردم مبارک بوده و سرشار از خیر و برکت برای مردم استان کردستان شود.
امام جمعه سنندج افزود: آیت الله شاهرودی همواره حسن نیت خود را در برابر مردم کردستان نشان داده اند و ان شاالله همین حسن نیت موجب موفقیت ایشان در خدمت به مردم در مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.
وی بیان کرد: بدون شک انتخاب آیت الله شاهرودی به عنوان نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان کردستان، نشان از شایستگی و لیاقت ایشان دارد که مردم استان نیز به آن واقف هستند.
ماموستا خدایی در پایان گفت: آرزوی سربلندی و سرافرازی برای جناب آیت الله شاهرودی در خدمت رسانی به مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری را دارم.کد خبر : 14202لینک گروه تلگرام پایگاه خبرگزاری کردنور

این خبر رو هم ببینید

بلومبرگ: سرکردۀ جدید داعش در استانبول دستگیر شد

روزنامۀ بلومبرگ از قول مقامات ترکیه مدعی شد، سرکردۀ جدید داعش در استانبول توسط پلیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *