کردستان از استعدادهاي لازم براي توسعه ورزش هاي قدرتي برخوردار است  

دبیر فدراسون بوکس گفت: کردستان با توجه به پیشینه و جغرافیایی كه دارد استعدادهاي خوبي در راستاي تقويت ورزش های قدرتی را در اختيار دارد.
 

همایون اردلان در مراسم انتخابات هئیت بوکس کردستان اظهار داشت: کردستان ورزشکاران توانمندی در این رشته ورزشی دارد و فراهم کردن زیر ساخت های توسعه این رشته ورزشی باید یکی از اولویت های کاری مدير و مسئولان ورزش اين استان باشد.
وی با اشاره به این مطلب که دانش، مهارت و اخلاق باید سرلوحه کار ورزشکاران باشد، افزود: خوشبختانه کردستان دارای ورزشکاران، مربیان و داوران توانمند و با اخلاقی است.
دبیر فدراسیون بوکس بیان کرد: متاسفانه کردستان به لحاظ امکانات و تجهیزات کمبود دارد و به دلیل نبود اسپانسرهای توانمند نیازمند حمایت های مالی فدراسیون است و انتظار می رود با برنامه ریزی مناسب زمینه حمایت های مالی و معنوی فدراسیون از این رشته ورزشی در کردستان فراهم شود.
اردلان یادآور شد: اتحاد و همدلی در بین اعضای هئیت و ورزشکاران می تواند زمینه توسعه این رشته ورزشی را فراهم کند و حضور ورزشکاران در مسابقات کشوری ضروری است.
وی ادامه داد: برگزاری کلاس های ارتقای سطح بین داوران و مربیان این رشته ورزشی در استان صروری است و ارتقای دانش فنی می تواند درخشش ورزشکاران را به دنبال داشته باشد.
دبیر فدراسیون بوکس گفت: ورزشکاران باید با برنامه ریزی مناسب فرد اصلح را انتخاب کنند و با حمایت های همه جانبه زمینه توسعه ورزش بوکس را فراهم کنند.
گفتنی است در انتخابات هئیت بوکس کردستان “جمال فرنگیس زاده” با کسب آرای ماخوذ به مدت چهار سال به عنوان رئیس هئیت بوکس استان کردستان شد.
 

این خبر رو هم ببینید

انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع جوانان کردستان

تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع جوانان کردستان در راستای توسعه شهری و ایده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *