کشف جسد یک مرد ناشناس در حوالی تخت سلیمان تکاب

پایگاه خبری-تحلیلی زریان؛ بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تکاب از کشف جسد یک مرد میانسال ناشناس در حوالی کوه میان تهی زندان سلیمان در 40 کیلومتری تکاب خبر داد

به گزارش زریان؛ حمید مصطفوی روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جسد متعلق به یک مرد 45 تا 50 ساله است که روز گذشته در یک جاده فرعی روستایی در حوالی تخت سلیمان تکاب توسط ساکنان محلی مشاهده و به ماموران انتظامی اطلاع داده شده است.
 
وی با اشاره به این که بر اساس شواهد موجود این مرد ناشناس به قتل رسیده است، گفت: بر اساس بررسی های اولیه انجام شده توسط ماموران انتظامی، این مرد ناشناس که هویت وی تاکنون توسط ساکنان محلی شناسایی نشده، به وسیله طناب به قتل رسیده است.
 
مصطفوی اظهار کرد: آثار مختصری از ضرب و جرج بر روی جسد این مرد هنگام کشف مشاهده شده، اما وی بر اثر خفگی به وسیله طناب توسط فرد یا افرادی به قتل رسیده است.
 
وی با بیان اینکه آثار ضرب، جرح و خفگی علت تامه مرگ این مرد ناشناس نیست، افزود: جسد مقتول برای کالبد شکافی و تعیین علت تامه مرگ به پزشکی قانونی استان آذربایجان غربی ارسال شده است.
 
بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تکاب ادامه داد: با توجه به احراز نشدن هویت و شناسایی مقتول، تصاویر وی به مراجع ذیصلاح ارسال شده تا در صورت شناسایی، اقدامات لازم از طریق اولیای دم مقتول صورت پذیرد.
 
مصطفوی از ساکنان روستاهای اطراف بخش تخت سلیمان خواست در صورت شناسایی مقتول مراتب را به دادسرا و یا نیروی انتظامی تکاب اطلاع دهند.
 
بخش تخت سلیمان در 45 کیلومتری شمال شرقی تکاب واقع شده است.
 
شهرستان تکاب از شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی است که 78 هزار نفر جمعیت دارد.
تاريخ: ۱۳۹۵/۳/۸

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به مشکلات یک هنر اقلیمی در گفت و گو با صابر محمودی، هنرمند نازک کار اهل سنندج؛ نازک کاری را به رسمیت بشناسید/حتی یک صندوق حمایتی نداریم

صابر محمودی از جمله هنرمندان اهل سنندج است که هنر نازک کاری نسل به نسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *