۱۳۰ هزار فرصت شغلی در حوزه فناوری اطلاعات در کشور ایجاد می شود

سنندج – رئیس جمهور در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی در سنندج گفت: در سال جاری و در حوزه فناوری و اطلاعات ۱۳۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.

حسن روحانی ظهر امروز شنبه در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه های حوزه فناوری اطلاعات در استان کردستان اظهار داشت: بر اساس قول وزیر ارتباطات قرار است که در سال جاری ۱۳۰ هزار فرصت شغلی در حوزه فناوری اطلاعات در سراسر کشور ایجاد شود.
وی گفت: بر اساس گزارش وزیر ارتباطات در سال گذشته ۱۰۰ هزار فرصت شغلی در حوزه فناوری اطلاعات در کشور ایجاد شده است و این مهم نشان می دهد که می توان از ظرفیت های این بخش در حوزه اشتغال بهره برداری کرد.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال در سال جاری در راستای شعار سال، بیان کرد: فردا جلسه هیات دولت با محوریت اشتغال در سال جاری و همچنین تقسیم بند وظایف وزارت خانه برگزار می شود که حوزه فناوری اطلاعات یکی از بخش های مهم در این تقسیم بندی به شمار می رود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت دسترسی مردم به اینترنت در عصر حاضر، اظهار داشت: امروز اینترنت دارای اهمیت زیادی است و مردم برای پیگیری امور روزانه خود به این مهم نیاز مبرمی پیدا کرده اند.
روحانی عنوان کرد: امروز اینترنت و همچنین مسائل مربوط به زیرساخت های فناوری اطلاعات اهمیت زیادی پیدا کرده است و به بخش اصلی برای جذب سرمایه گذاری تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه باید از این پس سرمایه گذاری را از طریق اینترنت انجام داد، یادآور شد: باید شرایطی فراهم شود که تمامی کارهای جذب سرمایه گذاری از طریق اینترنت صورت گیرد و فرد سرمایه گذار از این طریق تمامی کارهای خود خود را دنبال و پیگیری کنند.

شناسهٔ خبر: 3938778 – شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ – ۱۴:۰۱

این خبر رو هم ببینید

بلومبرگ: سرکردۀ جدید داعش در استانبول دستگیر شد

روزنامۀ بلومبرگ از قول مقامات ترکیه مدعی شد، سرکردۀ جدید داعش در استانبول توسط پلیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *