کشف و ضبط بیش از ۱۵۲ عدد کارت هوشمند سوخت در کردستان  

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: تعداد ۱۵۲ عدد کارت هوشمند سوخت از یک دستگاه اتوبوس در مسیر بانه به تهران کشف و ضبط شد.
 

فریدون یاسمی اظهار کرد: به دنبال بازدیدهای دوره‌ای و غیر مترقبه از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی، مصرف کنندگان عمده و گشت‌های مشترک با سایر سازمان‌های متولی توسط بازرسین ویژه این منطقه برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به هموطنان و ساماندهی عرضه فرآورده‌های نفتی، تعداد 152 عدد کارت هوشمند سوخت از یک دستگاه اتوبوس در مسیر بانه به تهران کشف و ضبط شد.
وی گفت: بازرسان ویژه این شرکت با همکاری پلیس آگاهی استان در حین اجرای گشت مشترک در سطح منطقه این تعداد کارت سوخت را از راننده یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط کردند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان تصریح کرد: بعد از بررسی و مشخص نمودن مقدار عرضه غیر قانونی از کارت‌ها مراتب برای اعمال قانون و رسیدگی در کمیته تخلفات شرکت و ارجاع، به مراجع ذیصلاح و تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.
وی گفت: در نه ماهه نخست امسال تعداد 1200 مورد بازرسی از جایگاه‌ها، 710 مورد بازدید از مصرف‌کنندگان عمده و جز و نیز 1550 مورد بازدید مشترک توسط نمایندگان این شرکت و دستگاه‌های اجرایی دیگر از مصرف کنندگان عمده این استان انجام شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان همچنین از آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان برای تامین سوخت جایگزین در زمان افت فشار یا قطع گاز طبیعی خبر داد.
 
وی گفت: با توجه به قرار گرفتن استان کردستان در انتهای خط لوله انتقال گاز و برودت هوا در فصل زمستان و احتمال افت فشار یا قطعی گاز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای تامین سوخت جایگزین خانوارهای استان بویژه شهرستان‌های مریوان، بانه، سقز و کامیاران آمادگی کامل دارد.
یاسمی با اشاره به کاهش دمای استان که در برخی نواحی به 25درجه زیر صفر نیز  می‌رسد، افزود: تمام جایگاه‌های عرضه و CNG منطقه فعال و عملیات سوخت رسانی به نحو مطلوب از طریق سه انبار نفت استان در حال انجام است.
 
وی با تاکید بر هماهنگی و همکاری روسای نواحی با فرمانداران در زمان قطع احتمالی گاز، افزود: تاکنون بیش از 90درصد سوخت روستاهای صعب‌العبور تامین و بیش از 133میلیون لیتر نفت سفید نیز در استان توزیع شده و همچنین ذخیره‌سازی کافی نیز در مخازن انبارهای نفت منطقه صورت پذیرفته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان  تصریح کرد: ذخیره سازی فرآورده در تاسیسات انبار راکد سقز با توجه به شرایط خاص این شهرستان ساماندهی تمام وانت نفتکش های سطح منطقه توسط روسای نواحی، بازدید بازرسین ویژه منطقه از فروشندگی های شهری و روستایی، مکاتبه با شرکت‌های توزیع‌کننده گاز مایع برای تامین سیلندر و ریگلاتور برای شهروندان در زمان قطعی گاز از جمله اقداماتی است که در جهت تامین سوخت جایگزین خانوارها و مصرف کنندگان در صورت قطعی گاز انجام شده است.
 

این خبر رو هم ببینید

استاندار آذربایجان‌غربی: تعدد دستگاه‌های تصمیم گیر در مرزها مانعی برای توسعه است

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر ضرورت توسعه پایانه‌های مرزی و مدیرت واحد در مرزهای استان، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *