امام جمعه سنندج: داعش دشمن اسلام و مسلمین است/گروه‌های تکفیری از دایره اسلام خارجند  

امام جمعه سنندج گفت: گروه تروریستی داعش دشمن اسلام و مسلمین است.
 

ماموستا عبدالرحمن خدایی در همایش پیشگامان وحدت اسلامی در سنندج، اظهار کرد: حفظ وحدت و انسجام امت اسلامی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان به شمار می‌آید.
وی افزود: تا زمانی که مسلمانان وحدت و انسجام خود را حفظ کنند، هیچ دشمنی نمی‌تواند به خود اجازه تفرقه‌افکنی در جامعه اسلامی را بدهد.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن‌شناسی و حفظ بصیرت در مقابل توطئه‌های دشمنان از جمله اصولی است که باید همه مسلمانان جهان خود را مقید به رعایت آن کنند.
ماموستا خدایی افزود: آیین‌ها و سنن مردم کردستان در ماه مولود پیامبر(ص) نشانگر اوج ارادت و محبت مردمان این خطه از میهن اسلامی به ساحت مقدس پیامبر(ص) بوده و باید روزبه‌روز شاهد گسترش این برنامه‌های معنوی باشیم.
وی اضافه کرد: تخریب چهره صلح‌طلب و متعادل اسلام و مسلمین از جمله اصلی‌ترین رویکرد دشمنان اسلام برای ضربه به موج اسلام‌خواهی در جهان بوده و در این مسیر نیز با حمایت از گروه‌های تکفیری و تندرو به دنبال تحقق این اهداف شوم هستند.
امام جمعه سنندج عنوان کرد: گروه تروریستی داعش دشمن اسلام و مسلمین بوده و برای آن‌ها تفاوتی نمی‌کند که شخص مقابلشان شیعه باشد یا سنی، چراکه آن‌ها از سوی دشمنان اسلام مأموریت دارند تا نام اسلام و مسلمین را در اذهان جهانی خدشه‌دار کنند.
ماموستا خدایی بیان کرد: باید هوشیاری و بصیرت همه‌جانبه خود را در برابر توطئه‌های فکری و عقیدتی دشمنان حفظ کرده و در این مسیر نیز برپایی آیین‌ها و مراسم‌های ویژه ماه ربیع‌الاول تأثیرگذار است.
وی در پایان عنوان داشت: برکات هفته وحدت برای امت اسلامی در سنوات گذشته بی‌شمار بوده و امیدواریم در سال جاری نیز شاهد برپایی برنامه‌هایی در راستای تقویت هرچه بیشتر وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی باشیم.

این خبر رو هم ببینید

بلومبرگ: سرکردۀ جدید داعش در استانبول دستگیر شد

روزنامۀ بلومبرگ از قول مقامات ترکیه مدعی شد، سرکردۀ جدید داعش در استانبول توسط پلیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *