نماینده ولی فقیه در کردستان: پیگیری مطالبات رهبری اولویت کاری‌ام خواهد بود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اهم برنامه‌های ما در کردستان کار فرهنگی و دنبال کردن مطالبات رهبری و فرامین ایشان در زمینه استان خواهد بود که بخشی از آن اجرا و برخی زمین مانده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در دیدار با روسا و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان در سنندج اظهار کرد: از اینکه نخستین گروهی که در بین دانشگاه‌های استان با آن دیدار داریم دانشگاه علوم پزشکی است بسیار خرسندم.

وی خاطرنشان کرد: مدت‌ها در دوران جنگ در منطقه کردستان حضور داشته‌‌ام و با این استان ناآشنا نیستم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه برگزاری این نشست‌ها و ارائه گزارشات از سوی بخش‌های مختلف ما را در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها کمک می‌کند، گفت: از زحمات کادر درمان به ویژه در چندین ماه اخیر با توجه به شیوع کرونا تقدیر می‌کنم.

حجت‌الاسلام پورذهبی اظهار کرد: خوشبختانه در سایه تلاش همه شما عزیزان و همراهی و رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم وضعیت شیوع کرونا ویروس در استان کردستان مطلوب است.

نماینده ولی فقیه کردستان خاطرنشان کرد: به زودی سفرهایی به شهرستان‌های مرزی استان برای بررسی وضعیت آنها خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: اهم برنامه‌های ما در کردستان کار فرهنگی و دنبال کردن مطالبات رهبری و فرامین ایشان در زمینه استان خواهد بود که بخشی از آن اجرایی و برخی زمین مانده است.

وی گفت: دانشگاه‌ها به واسطه وجود حوزه نهاد رهبری خوشبختانه در راستای پیگیری مطالبات رهبری خوب عمل می‌کنند.

دخالتی در اجرائیات نخواهم کرد

نماینده ولی فقیه کردستان اضافه کرد: یک خط ترسیمی که داریم این است که در اجرائیات دخالت نکنیم و این خط‌کشی است که ما برای خود قرار داده‌ایم.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه اجرائیات وظیفه مسئولان اجرایی است، گفت: در زمینه هیئات دوستان هیئتی و مسجدی در این بیماری امتحان خوبی پس دادند و خیلی مراعات کردند.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم این کار فرهنگی بود که تلفیق شد و الحمدالله هم هیئتی‌ها و هم کادر درمان راضی بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم آنچه مد نظر نهاد رهبری است در استان انجام دهیم و در این راستا هر نوع همکاری را خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی خواستار ایجاد بستری برای دیدار با کادر درمان با تاکید بر رعایت تمام نکات بهداشتی شد، گفت: کرونا ویروس به نظر می‌آید امتحان جامعه پزشکی بود و به فضل پروردگار با عملکرد بسیار خوب توانستند رضایتمندی مردم را در حد قابل قبول فراهم سازند.

وی در ادامه با بیان اینکه ظرفیت ترغیب خیرین برای ورود به استان و نقش‌آفرینی در حوزه زیرساخت‌های درمانی وجود دارد، گفت: این افراد خیر می‌توانند در بعد برنامه‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم تاثیرگذاری خوبی به لحاظ مادی و غیره داشته باشند.

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به چشم انداز صدساله سنندج! / دکتر سید هاشم هدایتی

سنندج همانند هر شهر نامدار دیگر پیشینه ای دارد به قدمت سالیان حیات آن. پیشینه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *