جهت دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال عراق؛ فوتسالیست سنندجی به اردوی تیم ملی زیر ۲۰ سال کشور دعوت شد

سنندج – فوتسالیست سنندجی به منظور انجام دیدار دوستانه با تیم ملی عراق به اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشور فراخوانده شد.

اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشور به منظور انجام دیدارهای دوستانه با تیم ملی عراق از روز دوشنبه ۱۶ اسفندماه در تهران آغاز می شود.
بر اساس این گزارش، بازیکنان دعوت شده تمرینات خود زیر نظر سرمربی تیم ملی فوتسال امید کشور به مدت سه روز در مرکز تیم های ملی ایران انجام می دهند.
متین محمدی فوتسالیست کردستانی با دعوت کادر فنی فدراسیون به عنوان دروازه بان در اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشور به تمرینات آمادگی می پردازد.
محمدی عنوان دوم مسابقات فوتسال قهرمانی دانش آموزان جهان که در روزهای ۱۶ تا ۲۰ فروردین ماه امسال در پورک کرواسی برگزار شد را در کارنامه ورزشی خود دارد.
علی صانعی سرمربیگری تیم ملی فوتسال امید کشور را به عهده دارد و بازیکنان دعوت شده طی روز های ۱۶  تا ۱۸ اسفندماه در این مرحله از اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت.
اولین دیدار تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران و عراق روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه راس ساعت ۱۶:۰۰ و دومین دیدار تیم ملی نیز روز پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه راس ساعت ۱۶:۰۰ در سالن شهید حیدریان قم برگزار می شود.

شناسهٔ خبر: 3924361 – دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ – ۰۸:۵۴

این خبر رو هم ببینید

انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع جوانان کردستان

تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع جوانان کردستان در راستای توسعه شهری و ایده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *