رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان: افتتاح بیمارستان کوثر باعث ارتقاء وضعیت سلامت در کردستان می شود

سنندج – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افتتاح بیمارستان کوثر سنندج را زمینه ساز ارتقاء وضعیت سلامت در این استان عنوان کرد.

سیامک واحدی صبح امروز در جلسه مدیران دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اظهار داشت: بیمارستان کوثر سنندج یکی از پروژه های مهم حوزه سلامت در کردستان بود که با بهره برداری از آن زمینه برای ارتقاء وضعیت سلامت استان فراهم می شود.
وی با اشاره به وضعیت مناسب اجرایی کردن طرح تحول نظام سلامت در استان کردستان، گفت: تاکنون بسیاری از برنامه های پیش بینی شده در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در دانشگاه به مرحله اجرا در آمده است که از بارزترین آنها می توان به بهره برداری از پروژه عظیم بیمارستان کوثر با همکاری تمامی دست اندرکاران اشاره کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به بیان انتظارات خود از مدیران پرداخت و افزود: انجام وظیفه بر حسب شرح وظایف، داشتن برنامه ریزی مناسب و کاربردی جهت انجام وظایف محوله، نظارت کامل بر واحدهای تحت امر و توزیع منطقی و صحیح نیروها در بخش های مختلف بویژه بخش درمانی بصورت ترکیبی از نیروهای جوان در کنار نیروهای با تجربه از جمله مهمترین نیازهای دانشگاه علوم پزشکی کردستان به شمار می رود.
وی عنوان کرد: ارسال گزارشات مستمر توسط شبکه های تابعه به دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه، مدیریت صحیح منابع مالی، نیروی انسانی و امکانات، بکارگیری آنها بر حسب نیازسنجی دقیق و نظارت بر تنظیم اسناد و مدارک مربوط به واحدهای ذیریط از دیگر مواردی است که باید توسط مدیران دانشگاه در دستور کار قرار گیرد.
واحدی بر تغییر راهبردها به جای تغییر نیروی انسانی، نظارت بر پزشکان واحدهای دولتی و خصوصی، اجرایی نمودن برنامه های طرح تحول نظام سلامت در زمینه های آموزش، درمان و بهداشت، هماهنگی در گرفتن مرخصی ها و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.
در ادامه این نشست مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم( ص)، گفت: در صورتیکه دستگاه مدیریت یک جامعه صالح، کارآمد و متشکل از افراد متخصص و متعهد باشد حتی اگر مردم آن جامعه سالم و متدین نباشند، آن دستگاه مدیریتی صالح و تأثیرگذار بوده و باعث اصلاح و پیشرفت آن جامعه می گردد کما اینکه برعکس این قضیه نیز ثابت شده است.
مسائل مرتبط با حوزه توسعه، درمان، معاونت غذا و دارو، حوزه اجتماعی، حراست، سامانه سیب و برنامه های معاونت بهداشتی، دندانپزشکی و حوزه بهداشت از دیگر موارد مورد بحث و بررسی در این اجلاس بود که توسط معاونین و مدیران  ارائه شد.

شناسهٔ خبر: 3924488 – دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ – ۰۹:۲۶

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به مشکلات یک هنر اقلیمی در گفت و گو با صابر محمودی، هنرمند نازک کار اهل سنندج؛ نازک کاری را به رسمیت بشناسید/حتی یک صندوق حمایتی نداریم

صابر محمودی از جمله هنرمندان اهل سنندج است که هنر نازک کاری نسل به نسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *