کشف محموله میلیاردی قاچاق در سقز

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان سقز کشف و ضبط شد.

علی آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس از سنندج، اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق شهرستان سقز، یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل کالای قاچاق در مسیر «سقز ـ دیواندره متوقف کردند.

وی گفت:  با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از خودروی مورد نظر 133 دستگاه رادیو پخش خودرو و  30 ثوب شلوار لی خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق در منطقه، خاطرنشان کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش این محموله قاچاق را بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف  3 میلیارد ریال کالای قاچاق در مریوان

آزادی خاطرنشان کرد: در راستای برخورد با مخلان امنیت اقتصادی، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان مریوان به مرحله اجراء در آمد.

وی گفت: پس از هماهنگی با مراجع قضائی در اجرای این طرح مقدار 5 هزار و 100 لیتر سوخت، یک تن و 200 کیلو گرم جگر مرغ قاچاق، 24 برگ 100 دلاری جعلی و یک دستگاه موتور سیکلت خارجی 250 سی سی به مارک هوندا کشف شد.

وی افزود: 2 دستگاه خودرو سایپا در محور مرز باشماق که قصد قاچاق ارزاق عمومی به کشور عراق را داشتند متوقف، که در بازرسی از آنان مقدار یک تن و900کیلو حبوبات و تعداد17 هزار و 480 قوطی انواع آبمیوه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در این رابطه 2 نفر دستگیر شد، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش کالای کشف شده قاچاق را  3 میلیارد و 500  میلیون ریال برآورد کردند.

کشف سیگار و داروی قاچاق در کامیاران

آزادی اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان کامیاران با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان، سمند حامل کالای قاچاق در محور کامیاران ـ موچش شناسایی و متوقف کردند.

وی گفت: با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از خودرو توقیفی تعداد 40 هزار نخ سیگار، 5 هزارو600  قلم انواع قرص و داروی انسانی و تعداد 7 هزارو 790 پاکت تنباکو قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به دستگیری 2 نفر در این رابطه و معرفی به مراجع ذیصلاح، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش این تعداد کالای قاچاق را بیش از 3 میلیارد ریال برآورد کردند.

این خبر رو هم ببینید

نگاهی به مشکلات یک هنر اقلیمی در گفت و گو با صابر محمودی، هنرمند نازک کار اهل سنندج؛ نازک کاری را به رسمیت بشناسید/حتی یک صندوق حمایتی نداریم

صابر محمودی از جمله هنرمندان اهل سنندج است که هنر نازک کاری نسل به نسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *