پژوهشگر کُرد به عنوان دانشمند برجسته جهان اسلام معرفی شد

پژوهشگر برجسته کرمانشاهی به عنوان یکی از دانشمند برجسته علوم پزشکی و رشته های وابسته جهان اسلام معرفی شد.

پژوهشگر برجسته کرمانشاهی به عنوان یکی از دانشمند برجسته علوم پزشکی و رشته های وابسته جهان اسلام معرفی شد.
با اعلام انتخاب 20 دانشمند برجسته علوم پزشکی در ISC دکتر منصور رضایی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، با کسب رتبه 19 به عنوان یکی از دانشمندان برجسته ISC در علوم پزشکی و رشته های وابسته معرفی شده است.
 
بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ، انتخاب دانشمندان برجسته براساس انتشارات آنان و مبتنی بر نشریات معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در ISC ثبت و نمایه سازی می شود صورت گرفته است.
 
دکتر منصور رضایی متولد 1339 در شهرستان جوانرود استادیار گروه آمار زیستی و اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه علاوه بر آن تاکنون هفت بار به عنوان پژوهشگر نمونه دانشگاه علوم پزشکی نیز معرفی شده است.
 
وی که در سال 1383 در رشته دکترای تخصصی آمار زیستی از دانشگاه تربیت مدرس تهران فارغ التحصیل شده و فعالیت خود را در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سال 1369 و در گروه پزشکی اجتماعی دانشکده پزشکی آغاز نموده است، تاکنون تعداد 130 مقاله فارسی و 50 مقاله انگلیسی زبان را در نشریات معتبر به چاپ رسانیده و تعداد 100 مقاله فارسی و 60 مقاله انگلیسی او در کنگره های مختلف ارائه گردیده است.
 
تعداد مقالات ISI دکتر رضایی 25 مورد، ارجاعات به مقالات وی در سال 2012،بیش از 61 مورد و شاخص H- index مقالات در سال 2012، 8 بوده و سه عنوان کتاب را با نام های کلیات روش تحقیق در علوم پزشکی، مقاله نویسی در علوم پزشکی و کاربرد روش های آماری با SPSS مقدماتی را به ترتیب در سال های 1383، 1390 و 1390 تالیف نموده است.
 
منصور رضایی دانش آموخته کارشناسی ریاضی و کارشناسی ارشد به ترتیب در دانشگاه های فردوسی مشهد و علوم پزشکی تهران بوده و به عنوان نفر اول پذیرش دکترای تخصصی وارد دانشگاه تربیت مدرس شده است، تعداد 320 پایان نامه را راهنمایی و تعداد 340 طرح پژوهشی ارائه نموده است.
 
گفتنی است پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) همان پایگاه استنادی علوم جدید و تکنولوژی است که همانند ISI دارای مقالات دانشمندان است و در ایران نیز چنین پایگاهی تاسیس شده است وهم اکنون به فعالیت می پردازدمنبع: خبرگزاری زریان

این خبر رو هم ببینید

کردهای صاحب منصب در حکومت قاجاریه/ عمر فاروقی

پس از انقراض زندیه و کشیدن ارکان حکومتی بطرف خراسان و بخصوص مشهد مقدس حکام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *